• پنجشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401032618757
  • خبرنگار : 50310

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

بهره‌برداری بی رویه از محیط زیست نمونه‌ای از سودجویی و ویژه خواری است

بهره‌برداری بی رویه از محیط زیست نمونه‌ای از سودجویی و ویژه خواری است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بهره‌برداری بی رویه از محیط زیست نمونه‌ای از سودجویی و ویژه خواری است.

به مناسبت گرامی‌داشت هفته محیط زیست با شعار «محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» مدیرکل، معاونین، کارشناسان و محیط‌بانان اداره‌کل حفاظت محیط زیست لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تبریک دهه کرامت و تولد امام رضا(ع) و هفته محیط زیست به پرسنل این اداره‌کل، از زحمات مدیرکل محیط زیست لرستان و همکاران ایشان در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست یک امر همگانی است و هر آنچه که موجب شود که محیط زیست تخریب شود منکر محسوب می‌شود و همه ما باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک وظیفه ملی قدم برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به آیات و روایات متعدد دینی در خصوص حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، عنوان کرد: زمین برای بهره‌مندی اصولی و بهینه در اختیار بشر قرار گرفته نه برای تخریب و نابود کردن.

امام جمعه خرم‌آباد، گفت: بهره‌برداری بی رویه از محیط زیست نمونه‌ای از سودجویی و ویژه خواری بوده که در اسلام یک امر مذموم و ناپسند است.

وی با اشاره به وجود تنوع زیستی غنی، منابع آبی و جنگل‌هایی که در استان وجود دارد، گفت: باید از این نعمت‌های خدادادی به نحو احسن محافظت کرد و بهره‌برداری از آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که آسیبی به آن‌ها نرسد.

شاهرخی گفت: وجود طرح‌های نیمه‌تمام در استان مصداق اتلاف منابع طبیعی و محیط زیست است و موجب می‌شود که سیمای طبیعی استان مخدوش شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha