• یکشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401032920027
  • خبرنگار : 50184

تاثیر "عصر جدید" بر افزایش علاقمندان به ژیمناستیک

تاثیر "عصر جدید" بر افزایش علاقمندان به ژیمناستیک

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه پیش بینی کرد با توجه به حضور گروه پدیده های ژیمناستیک ایران در برنامه عصر جدید، تابستان امسال شاهد افزایش علاقمندان به این رشته باشیم.

غلامرضا همتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هرساله با شروع فصل تعطیلات سالن های ژیمناستیک هم شلوغ می شود، اظهار کرد: به نظر می رسد با توجه به حضور یک گروه از کودکان ژیمناستیک کار در برنامه عصر جدید، امسال شاهد استقبال خوبی از این رشته در سالن های ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا از حدود یک ماه پیش برنامه ریزی و آماده سازی سالن ژیمناستیک واقع در مجموعه ورزشی آزادی را برای حضور علاقمندان به این رشته آغاز کردیم و هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 18 عصر کلاس های ژیمناستیک برای ورزرشکاران این رشته برپا خواهد بود.

همتی با بیان اینکه براساس آمارها ژیمناستیک یکی از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی در کرمانشاه است، افزود: تا پیش از شیوع کرونا حدود هشت هزار مخاطب در این رشته داشتیم، اما بدنبال شیوع این بیماری تعداد مخاطبین ما به شدت کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: بابهبود شرایط کرونایی در اواخر سال گذشته شاهد جان گرفتن دوباره این رشته بودیم، بگونه ای که حدود 4300 بیمه شده ورزشی ژیمناستیک ثبت شد.

این مسئول ورزشی اظهار امیدواری کرد در تابستان امسال ژیمناستیک کرمانشاه دوباره تحرک و پویایی گذشته خود را بدست آورد.

رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه، ژیمناستیک را یکی از رشته های مادر برای ورود کودکان به دنیای ورزش حرفه ای دانست و افزود: عموما بهترین سن برای ورود کودکان به ژیمناستیک پنج و شش سالگی است، اما اگر کودکی از نظر فیزیک بدنی آماده باشد، از سن چهار سالگی هم می تواند وارد این رشته شود.

وی تصریح کرد: اگر خانواده‌ای بخواهد فرزندش در رشته ژیمناستیک وارد دنیای قهرمانی شود، باید از همان پنج و شش سالگی او را در کلاس های این رشته ثبت نام کند، چرا که قهرمانی در این رشته برخلاف سایر رشته ها راهی طولانی دارد و حدود 10 تا 15 سال زمان می برد.

همتی در ادامه گفت: ژیمناستیک ورزشکاران را از نظر جسمی برای ورود به رشته های دیگر آماده می کند، بگونه ای که بخش اعظم کودکانی که به ژیمناستیک می آیند، بعدها با اطلاع از علاقه به رشته های دیگر گرایش پیدا می کنند که در کرمانشاه هم با توجه به اینکه بیشتر مردم به رشته های رزمی علاقمندند، بیشتر آنها به سمت چنین رشته هایی سوق پیدا می کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha