• یکشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401032920417
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:

تکیه دولت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است

تکیه دولت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تکیه دولت برای رفع مشکلات به توانمندی‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های داخلی است.

جواد قناعت، امروز یکشنبه ۲۹ خرداد در جلسه دیدار امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از معتمدین شهرستان فردوس اظهار کرد: در سایه همدلی و اتحاد، مشکلات منطقه بهتر و سریع تر مرتفع می شوند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مصوبات نخستین سفر شهرستانی خود به فردوس، تصریح نمود: فردوس، مقصد سومین سفر شهرستانی بود؛ این سفر برای رفع مشکلات شهرستان فردوس، ۱۲ مصوبه به همراه داشت که به گزارش آقای فرماندار، ۱۰ مورد آن به نتیجه رسیده و ۲ مورد در دست پیگیری است.

استاندار به مطالبات مردمی در شهرستان فردوس اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از ان مطالبات در سفرهای بعدی که به صورت رسمی یا موردی صورت خواهد گرفت، در دستور کار قرار می گیرد و برای رفع آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

قناعت با ذکر این نکته که از مشکل کارخانه آرد شهرستان مطلع است و برای کمک به رونق تولید در این واحد پیگیری هایی هم شده، اظهار کرد: تخصیص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد تولیدی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: کارخانه های آرد استان، یک سوم ظرفیت کار می کنند و لذا باید برای رونق بیشتر در این واحدها، کمک کنیم و اجازه ندهیم به خاطر این تحولات جهانی و ملی، زمین بخورند.

استاندار، جهادی بودن مدیران و کارکردن با جدیت آنها برای رفع مشکلات و اتمام پروژه های نیمه تمام را که به عنوان مطالبات مردمی در جلسه مطرح شد، بجا عنوان کرد و گفت: وظیفه ما این است که جز نوکری برای مردم را در دستور کار نداشته باشیم.

قناعت یادآور شد: وقتی رئیس دولت و اولین فرد قوه مجریه ، تمام وقت خود را برای مردم هزینه می کند، به دل جامعه می رود و به صورت رودررو و در کنار مردم، مسایل را پیگیری می کند، ما هم به عنوان نمایندگان این دولت، تکلیفی جز این نداریم که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور از جنس مردم است و جز خدمت به مردم، هدفی ندارد؛ مهم‌ترین اقدام دولت، اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و رفع مشکلات اقتصادی کشور است، موضوعی که دولت های قبل با اذعان به اهمیت آن، جرأت ورود به آن را نداشتند.

گفتنی است؛ در این جلسه به برخی از ظرفیت های شهرستان فردوس از جمله معدن با ذخیره ۱۰ میلیون تن مس، کارخانه منیزیم به عنوان تنها واحد فرآوری ایران و خاورمیانه، قنات بلده و ...اشاره شد و موضوع تکمیل مجتمع آبرسانی عشایر، شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب و ... ... به عنوان بخشی از مطالبات مردم مطرح شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha