• یکشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401032920730
  • خبرنگار : 50416

آغاز طرح فروش هوشمند نان از امروز در ملایر

آغاز طرح فروش هوشمند نان از امروز در ملایر

ایسنا/همدان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از آغاز مرحله نخست طرح فروش نان از طریق کارتخوان‌های هوشمند در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بانک سپه ۱۴۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های سطح شهرستان نصب شد.

به گزارش ایسنا، سلمان اسماعیلی غروب یکشنبه ۲۹ خرداد ماه در طرح آغاز به کار خرید هوشمند نان در شهرستان ملایر اظهار کرد: در این مرحله با همکاری بانک سپه ۱۴۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های سطح شهرستان نصب شد که کمک می‌کند بتوانیم مدیریت بهتری در حوزه نانوایی‌ها داشته باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: تا پایان تیرماه امسال ۳۲۲ واحد نانوایی در سطح این شهرستان نیز مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، گفت: همشهریان در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارت معینی که در اختیار صاحب نانوایی است، انجام دهند.

فرماندار ویژه ملایر ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح شاهد افزایش کیفیت نان در سطح این شهرستان باشیم و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه آرد و نان به وجود آید، مدیریت و رضایت بیشتری برای شهروندان حاصل شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده، تصریح کرد: مردم می‌توانند همچون گذشته بدون دغدغه و نگرانی، نسبت به خرید نان با قیمت مصوب قبلی و به هر میزان اقدام کنند.

معاون استاندار همدان ارائه خدمات بهتر به مردم و جلوگیری از فروش آرد به صورت خام را یکی از اهداف مهم این طرح دانست و مطرح کرد: از این پس نانوایی‌ها براساس میزان پخت و رضایت مشتریان سهمیه آرد دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نحوه کار با دستگاه‌های هوشمند، مشابه دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌هاست و هر فرد می‌تواند تعداد نان و مبلغ آن را انتخاب و پرداخت کند، خاطرنشان کرد: پس از عملیاتی شدن طرح، در پایان روز بانک سپه به عنوان بانک معین دولت، نسبت به پرداخت سهم یارانه دولتی اقدام خواهد کرد.

فرماندار ویژه ملایر از تمامی شهروندان ملایری درخواست کرد که در راستای اجرای موفقیت‌آمیز بودن این طرح، از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مستقر در واحدهای نانوایی، خرید نان را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

دستگاه های پوز در نانوایی داغ میشود و مشکل شارژ پیدا می‌کنه قابل توجه کاربران در موقعه عدم شارژ دستگاه کارت خوان آنرا در جای خنک شارژ کنید نیازی به زنگ زدن به پشتیبانی نیست