• دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401033020931
  • خبرنگار : 50037

تجهیز تمامی نانوایی‌های اسدآباد به کارتخوان فروش هوشمند نان

تجهیز تمامی نانوایی‌های اسدآباد به کارتخوان فروش هوشمند نان

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از تجهیز تمامی نانوایی‌های این شهرستان به کارتخوان فروش هوشمند نان تا پایان هفته جاری خبر داد.

حسین‌علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح فروش هوشمند نان  از روز گذشته با نصب کارت خوان های مخصوص در سطح نانوایی‌های شهرستان آغاز شد،اظهار کرد:با توجه به آغاز مرحله نخست طرح فروش نان از طریق کارتخوان‌های  فروش هوشمند نان  به منظور اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها  ۷۲ دستگاه  کارتخوان  به شهرستان اختصاص داده شده که روز گذشته  از این تعداد ۴۷ دستگاه آن در سطح نانوایی‌های شهرستان نصب  و آموزش متصدیان آغاز شد.

وی با بیان اینکه نصب مابقی این تعداد دستگاه‌های کارتخوان فروش هوشمند نان ظرف یک یا دو روز آینده انجام خواهد گرفت، افزود: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی شامل ۶۷ نانوایی در شهر و ۵۳ واحد در روستا بوده که تجهیز تمامی این واحدها به کارتخوان به تدریج و بر اساس پیش بینی‌ تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد.

شرکائی با اشاره به اینکه در این طرح ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف آرد و نان کاهش خواهد داشت، خاطر نشان کرد: این طرح به میزان فروش انجام گرفته توسط کارتخوان جدید ۱۵ درصد کارمزد تشویقی بر مبنای نرخ پایه به نانوایی‌ها تعلق خواهد گرفت که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح در قیمت نان هیچ تغییری رخ نخواهد داد و نان با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود، همچنین پروسه خرید نان برای مردم ساده‌سازی شده و هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد خرید وجود نخواهد داشت.

شرکائی یاد آور شد: مشتریانی هم که قصد دارند هزینه نان را نقد پرداخت کنند نانوایان دارای کارتخوان پشتیبان بوده و با دریافت پول نقد از مشتری به تعداد نان تحویل داده شده به مشتری کارت خواهند کشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha