• دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401033020954
  • منبع : نمایندگی سمنان

رفع خطر از ۵۰ درصد نقاط حادثه‌خیز استان سمنان

رفع خطر از ۵۰ درصد نقاط حادثه‌خیز استان سمنان

ایسنا/سمنان یک مسوول استانی از رفع خطر از ۵۰ درصد نقاط حادثه‌خیز استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی بر لزوم بررسی مستمر مصوبات جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان تاکید و اظهار کرد: باید ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز راه های استان توسط دستگاه های متولی امر به صورت جدی پیگیری و محقق شود.

وی افزود: برخی از نقاط حادثه خیز استان را می توان با هزینه های کم ایمن سازی، آشکار سازی و رفع خطر کرد که نیاز است در راستای حفظ جان و سلامت مسافران و زائران امام هشتم(ع)، این مهم انجام گیرد.

استاندار سمنان عنوان کرد:تمامی دستگاه های اجرایی آمادگی کامل داشته باشند تا با بکارگیری تمهیدات لازم، زمینه سفر آسوده و ایمن را برای مسافران و زائران امام هشتم(ع) فرآهم سازند.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تعطیلات تابستان و آغاز سفرها، مجتمع های بین راهی استان بازدید، بهسازی و ساماندهی شود.

هاشمی از فرمانداران خواست: جلسات شورای ترافیک شهرستان ها به صورت جدی و مستمر برگزار و امور حوزه ترافیک به صورت مطلوب پیگیری و بررسی شود.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز از بررسی رفع نقاط حادثه خیز برون شهری در مسیر جاده های استان خبر داد و گفت: از ۱۹ نقطه حادثه خیز راه های مواصلاتی استان، تاکنون بیش از ۵۰ درصد رفع خطر شده است و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از ۳۴ مورد نقاط حادثه خیز درون شهری استان نیز بیش از ۲۱ مورد تاکنون رفع خطر انجام شده و مابقی نقاط نیز در دستور کار شهرداری های استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات تابستان و آغاز سفرهای تابستانی هستیم، برنامه ریزی های لازم برای حضور پلیس راه، نیروهای امدادی و متولیان امر مدیریت ترافیک برون شهری در این جلسه انجام شد.

حمیدی افزود: با تمهیدات اتخاذ شده در شورای تصادفات استان انتظار می‌رود که بتوانیم در تعطیلات تابستان نیز همچون ایام نوروز ۱۴۰۱، زمینه عبور و تردد امن زائرین امام هشتم(ع) و مسافران را در راه های استان فرآهم سازیم.

به گزارش ایسنا در حاشیه این نشست رونمایی از پوستر جشنواره " ترافیک و گرافیک" با حضور مهندس هاشمی، استاندار سمنان انجام شد.

جشنواره طراحی پوستر "ترافیک و گرافیک" در سه محور و در راستای بهبود و ارتقاء فرهنگ ترافیک توسط کمیته آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک استان سمنان برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha