• دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401033021241
  • منبع : نمایندگی قزوین

پلمب ۵۲ واحد صنفی متخلف در استان قزوین

 پلمب ۵۲ واحد صنفی متخلف در استان قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۵۲ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به علت گرانفروشی، احتکار، کم‌فروشی و استنکاف از اجرای حکم در استان قزوین پلمب شدند.

علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اداره کل تعزیرات استان قزوین با رعایت قوانین، نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده و با واحدهای صنفی که از شرایط فعلی سوءاستفاده کرده و سبب گرانی خودسرانه کالاها شده‌اند، به شدت برخورد می‌کند.

وی با تأکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار استان، تصریح کرد: مردم باید حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی را حس کرده و متخلفان نیز به سزای اعمال خود رسیده و به مردم معرفی شوند.

حسن‌پور بیشترین تخلفات صنفی را مربوط به نانوایان عنوان کرد و افزود: ۱۶ خبازی متخلف تاکنون پلمب شده و ۱۵ واحد صنفی به علت استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده‌اند، از جمله اقدامات در این خصوص بوده که با توجه به اعلام گرانفروشی در برخی واحدهای عرضه نان فانتزی، بازرسی و نظارت بر این واحدها تشدید شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی ادامه داد: مردم با ارائه گزارش‌های تخلف، می‌توانند در امر بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف به ما کمک کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوب سران قوا در استان، اصناف متخلف و فرصت‌طلب با نصب بنر تخلف بر درب واحد صنفی آن‌ها، به مردم معرفی می‌شوند که از اهم این اقدامات می‌توان به نصب چهار بنر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بنکداری‌ها اشاره کرد.

حسن‌پور یاد آور شد: در شرایط فعلی رضایتمندی مردم برای ما مهم است و به همین منظور نظارت و بازرسی توسط تمامی دستگاه‌های نظارتی به صورت روزانه انجام می‌شود و در برخورد با واحدهای متخلف کوتاه نخواهیم آمد، فروشگاه‌های بزرگ و کوچک موظف هستند نرخ مصوب را برای عرضه کالا اعمال کنند و در صورت تخلف در کمترین زمان با برخورد قانونی روه‌به‌رو خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha