• دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401033021330
  • خبرنگار : 71480

بررسی مسایل روز کشور در حزب جمهوریت

بررسی مسایل روز کشور در  حزب جمهوریت

سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: در آخرین جلسه دفتر سیاسی حزب جمهوریت، مهمترین مسایل کشور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا کارگر در خصوص موضوعات و تصمیمات این جلسه گفت: سرعت تحولات و اتفاقات سیاسی در کشور و منطقه به قدری زیاد شده است که موضوعات متنوع سیاسی و اقتصادی در آخرین جلسه دفتر سیاسی به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد و با دستور دبیرکل، مقرر شد دفاتر و شاخه های مختلف حزب بصورت تخصصی کلیه حوادث و اتفاقات را مرتب رصد کرده و همراه با طرح راه حل نتایج به دفتر سیاسی منتقل کنند.

وی افزود: در این جلسه حزب جمهوریت در مورد عواقب حذف طرح اصلاح ارز ترجیحی در شرایط تحریم سنگین جهانی و رکود اقتصادی، اظهار نگرانی کرد.

به گفته این فعال سیاسی در این جلسه به مساله اعتراضات معلمان و بازنشستگان و همچنین برخی اعتراضات به قوانین مالیاتی نیز پرداخته شد.

کارگر گفت: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه می توان به بررسی علل حوادث و سوانح تلخ و مرگبار ماه‌های اخیر  و همچنین توقف مذاکرات برجامی اشاره کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: فعالیت و نقش آفرینی اپوزیسیون خارج کشور در اعتراضات، به دقت تحت رصد دفتر سیاسی حزب جمهوریت ایران اسلامی قرار دارد و مسئول روابط عمومی حزب، در این جلسه، گزارشی از آخرین تحرکات رسانه ای آنها برای اثرگذاریشان بر افکار عمومی را به سمع حاضران رساند.

کارگر تصریح کرد: بررسی استعفای قابل پیش بینی وزیر کار و لزوم رصد فعالیتهای وی در حوزه انتصابات مهم و کلیدی که در شرکتها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی زیرمجموعه آن وزارتخانه،انجام شده و همچنین لزوم تغییرات اساسی در سطح وزارتخانه های اقتصادی دولت از دیگر موارد مطرح شده در جلسه اخیر دفتر سیاسی حزب جمهوریت بود.

وی در پایان به بیان انتقادات حزب متبوعش نسبت به عدم برگزاری نشست خانه احزاب ایران به منظور بررسی قراردادهای مطرح شده فی‌مابین دولت ایران و چین و دولت ایران با روسیه پرداخت .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha