• دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401033021445
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات

آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات و ایام اربعین حسینی(ع) خبر داد. 

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته مرز خسروی به روی زائران عتبات عالیات در حال بازگشایی است و پیش بینی می شود پس از دو سال وقفه شاهد حضور خیل مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در استان برای عزیمت به کربلای معلی باشیم.

وی ادامه داد: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران عتبات عالیات و خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و افتخار میزبانی و پذیرایی از زوار حضرت امام حسین(ع) را برعهده داشته است.

 جاویدان افزود: حتی زمانی که مرز خسروی بسته بود بسیاری از زائران عتبات عالیات با حضور در کرمانشاه عازم دیگر مرزهای زمینی در استان های ایلام و خوزستان می شدند و این نشان می دهد کرمانشاه در هر شرایطی افتخار میزبانی از زوار امام حسین (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) را داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن پرداخت بحث تامین امنیت زائران کربلا و عتبات عالیات است که خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

وی رضایتمندی زائران عتبات عالیات از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و گفت: همکاران ما مشتاقانه و به صورت 24 ساعته نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذازی هم افتخار می کنند.

جاویدان همچنین با اشاره به درپیش بودن مراسم پیاده روی اربعین در اواخر تابستان امسال، گفت: با توجه به پیشبینی حضور بیش از دو میلیون زائر اربعین در استان، ماموران انتظامی کرمانشاه با همه توان خود امنیت آن ها را تامین و اجازه نخواهند داد کوچکترین مشکلی برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیش آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha