• سه‌شنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401033121803
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

تا نیمه تیرماه:

کمپ ترک اعتیاد در بیرجند به بهره برداری می‌رسد

کمپ ترک اعتیاد در بیرجند به بهره برداری می‌رسد

ایسنا/خراسان جنوبی  رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: کمپ ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ در شهرستان بیرجند تا نیمه تیرماه به بهره برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز سه شنبه 31 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن هفته قوه قضائیه بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، دیدار عمومی برخی از دادستان‌ها و مدیران دادگستری خراسان جنوبی با مردم، عطر افشانی مزار شهدا و بازدید قضات از زندان‌های سطح استان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حضور در منازل برخی از شهدا و تکریم خانواده‌ها، برپایی میز خدمت با همکاری ستاد نماز جمعه در محل برپایی نماز جمعه، بازدید از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی، برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان و آزاد سازی نمادین چند نفر از زندانیان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته قوه قضاییه است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در دو سال اخیر رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین توجه ویژه داشته‌اند تا خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جدید بیان شود.

موحدی‌راد بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته تعداد مددجویان کانون اصلاح و تربیت خراسان‌جنوبی گاه به صفر می‌رسد و در حال حاضر تنها پنج مددجو در این کانون وجود دارند که امیدواریم بتوانیم در همین هفته قوه قضائیه تکلیف تعیین کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته قوه قضائیه بی شک از واحدهای تولیدی و کارخانه‌های دارای مشکل بازدید خواهیم داد تا در حد مقدورات قانونی و در حیطه وظایف قوه قضائیه و دادگستری بتوانیم رفع مشکل داشته باشیم، یادآور شد: یکی از دغدغه‌هایی که در گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر حائز اهمیت بوده است بحث کمپ ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ تا نیمه تیرماه تعیین تکلیف شده و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha