• چهارشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401040100866
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی:

فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه بیشتر است

فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه بیشتر است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی گفت: امروزه فرهنگ ایثار و ایثارگری مورد هجمه قرار گرفته است و پدران ما از ابتدای شروع انقلاب جان خود را برای سربلندی کشور فدا کردند؛ لذا توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده شهدا و مقام ایثارگری بسیار مهم است.

حمیدرضا ذنوبی روز چهارشنبه، اول تیرماه، در جلسه‌ی هم‌اندیشی مسئولین امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: باید ایثاری را دنبال کنیم که خدای متعال از آن راضی باشد و خشنودی خدا را ترجیح دهیم، مسئله‌ای است که به ایثارکری ختم می‌شود.

وی ادامه داد: همکاران و جامعه ایثارگری شرکت پالایش نفت بسیار ارزشمند هستند و باید از آنها حمایت کرد و وظیفه‌ای  سازمانی که بر دوش ما گذاشته شده، حمایت مادی و معنوی از آنها است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جامعه که مورد تهاجم قرار گرفته است، فرهنگ سازی ایثار و ایثارگری یک ضرورت است و این مسئله باید برجسته شده و مورد توجه قرار گیرد.

ذنوبی خاطرنشان کرد: این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد و باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، بحث توجه به ایثارگری و فرهنگ آن بسیار مهم است و باید توجه کرد چرا و چگونه این موضوع بوجود آمده است اما این مهم نیاز به کمک، تلاش، همکاری و همت مسئولان شرکت‌ها دارد.

وی همچنین یادآور شد: باتوجه به شرایطی که پیش آمده و جوانان تمایل بیشتری به فضای مجازی دارند و به علت شیوع ویروس کرونا، فرهنگ نرم افزاری و خدمات کامپیوتری و سیستمی شدن خدمت رسانی در کل کشور توسعه یافته است؛ بنابراین باید تلاش مضاعفی برای کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: باید مسئولین گوش شنوایی نسبت به مشکلات ایثارگران داشته باشند و به سخنان آنها گوش فرا دهند که تاثیر مثبتی دارد و بهتر است تلاش مضاعفی در این زمینه داشته باشیم تا رضایت این عزیزان را جلب کنیم.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: با تغییر رویکردی که در نگاه دولت ایجاد شده، رویکرد منابع انسانی وزارت نفت به منابع و سرمایه انسانی جلب شده است.  

به گزارش ایسنا، وی در پایان اضافه کرد: مجموعه منابع انسانی پالایش و پخش در اختیار مجموعه ایثارگران شرکت پالایش و پخش است و از تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha