• شنبه / ۴ تیر ۱۴۰۱ / ۰۷:۳۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401040401850
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

در قالب تور صنعتی برگزار شد؛

معرفی محصولات صنعتی سیستان و بلوچستان به بازرگانان هندوستان

معرفی محصولات صنعتی سیستان و بلوچستان به بازرگانان هندوستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تور صنعتی نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی(SPX) شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با رییس اتاق بازرگانی ایران و هند برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا گفت: با هدف هم افزایی و ارایه راهکارهای لازم جهت امکان صادرات محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در قالب تور صنعتی به کشور هندوستان ، نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی (SPX) سیستان و بلوچستان با رییس اتاق بازرگانی ایران و هند در دفتر اتاق بازرگانی مشترک دو کشور برگزار شد.

علیرضا راشکی اظهار داشت: در این نشست با موافقت رییس اتاق بازرگانی ایران و هند مقرر گردید صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان ، کلیه نیازمندی ها و پرسش های خود را درباره شناسایی و ظرفیت های بازار کشور هند به دبیرخانه اتاق بازرگانی ارسال و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ کارشناسی خود را دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم در زمان برگزاری نمایشگاه های بین المللی در کشور هندوستان ، تور صنعتی خارجی با حضور سرمایه گذاران ، مدیران واحدهای تولیدی و اعضای خوشه های کسب و کار مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: از دیگر اهداف برگزاری تور صنعتی بازدید اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی استان (SPX) در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته ، معرفی محصولات و برندسازی کالاهای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و آشنایی با بازارهای هدف صادراتی می باشد.

راشکی خاطر نشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن 30شهرک و ناحیه صنعتی و رنگین کمانی از محصولات و کالاهای واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان می تواند با استفاده از ظرفیت هایی چون دسترسی به سواحل مکران ، دریای عمان و دارا بودن مرزهای طولانی با کشورهای افغانستان و پاکستان نقش موثری در اشتغال و توسعه شرق کشور ایفا نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha