• شنبه / ۴ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401040402003
  • خبرنگار : 71431

رییس پلیس پیشگیری فراجا

ماموران پلیس جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می‌کنند

ماموران پلیس جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می‌کنند

رییس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به شهادت یک مامور پلیس پایتخت در حین اجرای ماموریت گفت:شهادت این مامور نشان داد که ماموران مجموعه انتظامی برای حفظ امنیت مردم تا پای جان در صحنه حضور دارند و این روحیه در تمام همکاران من و در تمام پلیس‌ها و رده‌های انتظامی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم‌ بیگی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمد یاسمی، مامور کلانتری 108 نواب که روز پنجشنبه در جریان اجرای حکم جلب به شهادت رسیده بود، گفت: در مجموعه انتظامی کشور افراد جان‌برکف در صف خدمت به مردم و کشور ایستاده‌اند. یکی از این انسان‌های پاکباز و جان‌برکف برادر عزیزم شهید یاسمی است. این شهید بزرگوار در حین انجام وظیفه جان خود را فدای تامین نظم و امنیت خلق الله کرد و به لقاء الله پیوست. من لازم می‌دانم که شهادت این افسر شجاع و خدمتگزار را به مردم، به همکارانش و همچنین به خانواده محترمش تبریک و تسلیت عرض کنم.

رییس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به گستردگی ماموریت‌های پلیس گفت: انتظامی کشور به لحاظ اهمیت وظیفه‌ای که بر دوش دارد، از نقطه صفر مرزی تا مرکز و در هر کوی و برزنی حضور دارد و به شکل شبانه‌روز در حال خدمت به مردم، حفاظت از جان و مال مردم و تامین نظم و امنیت است. ماموران این نیرو از هیچ تلاشی برای انجام ماموریت‌های خود دریغ نمی‌کنند و حتی در برخی مواقع تا پای جان نیز برای حفظ امنیت مردم مایه می‌گذارند که شهید یاسمی یک نمونه آن است. 

معصوم‌بیگی تصریح کرد: شهید یاسمی از آن دسته از مامورانی بود که در طول خدمتش بسیار پرتلاش، خدوم و ایثارگر بود اما متاسفانه جان خود را در این راه از دست داد البته شهادت ایشان جای تبریک دارد.

رییس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: شهادت این مامور کلانتری نشان دهنده این است که ماموران مجموعه انتظامی برای حفظ امنیت مردم تا پای جان در صحنه حضور دارند. این روحیه در تمام همکاران من  درتمام پلیس‌ها و رده‌های انتظامی وجود دارد و آنها آماده هستند برای تامین امنیت مردم جان خود را نیز تقدیم کنند.

در این مراسم سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار حمید هداوند، جانشین رییس پلیس پایتخت، سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ و شماری از ماموران پلیس و خانواده شهید یاسمی حضور داشتند.  

پیش از این سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره شهادت این مامور گفته بود: «صبح روز پنجشنبه زنی با همراه داشتن حکم جلب همسرش به کلانتری ۱۰۸ نواب مراجعه و در خواست اجرای حکم را داشته که در این رابطه سرگرد محمد یاسمی از عوامل کلانتری برای انجام این ماموریت با راهنمایی شاکی به آدرس مورد نظر  اعزام شد. در مراجعه مامور به در منزل متهم برای تفهیم حکم و انجام دستور مقام قضائی، متهم با اسلحه کمری از در خانه خارج شده و بلافاصله مامور را از ناحیه سینه هدف گلوله قرار داد. او همچنین به سمت شاکی که همسرش بود نیز تیراندازی کرده و وی را مجروح و پس از آن با همان سلاح اقدام به خودکشی کرد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha