• یکشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401040502814
  • خبرنگار : 50212

تکمیل بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، چشم انتظار سفر رئیس جمهور

تکمیل بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، چشم انتظار سفر رئیس جمهور

ایسنا/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک یکی از پروژه‌هایی خواهد بود که از منابع سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی برای تکمیل آن، اعتبارات ملی در نظر گرفته می‌شود.

دکتر سیدمحمد جمالیان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و خیرین، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث فاز سوم این بیمارستان توسط خیرین در حال انجام است که پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و این آمادگی وجود دارد که تا پایان سال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: احداث موتورخانه و تاسیسات بیمارستان جزو تعهدات دانشگاه علوم پزشکی اراک است که با تامین اعتبارات دولتی اجرایی خواهد شد گرچه در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی که قرار است در آینده نزدیک انجام شود بیمارستان آیت‌الله خوانساری یکی از پروژه‌هایی خواهد بود که از منابع سفر برای تکمیل آن اعتبارات ملی در نظر گرفته می‌شود.

دکتر جمالیان با اشاره به بازدید اخیر مسئولان سازمان برنامه و بودجه از این بیمارستان گفت: با تامین اعتبار در جریان سفر ریاست جمهوری عملیات اجرایی احداث موتورخانه و تاسیسات انجام خواهد شد و فاز سوم بیمارستان در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در جریان این بازدید پیشرفت پروژه‌های بیمارستان ولیعصر(عج)، بیمارستان زنان، اورژانس سوانح و سوختگی، دیالیز، مجتمع کلاس‌های آموزشی، خوابگاه متاهلی، فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری و سایر پروژه‌ها با یک نگرش مثبت ملاحظه شد و  قول‌های مساعدی در راستای پیشرفت پروژه‌ها داده شد تا در راستای تامین و تجهیز تمهیدات بتوان پروژه‌ها را در استان به سرانجام رساند.

وی گفت: با رویکردی که دولت سیزدهم در خصوص اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد و پیشرفت فیزیکی بالا دارد امیدواریم که به دنبال تامین منابع مالی و زیرساخت‌های مورد نیاز بتوانیم هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه‌های درمانی در سطح استان مرکزی باشیم.

دکتر جمالیان افزود: در فاز سوم احداث بیمارستان حضرت آیت الله خوانساری اتاق عمل و اورژانس به صورت کامل تکمیل و برای بیماران سرطانی که نیاز به عمل جراحی دارند مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در این بیمارستان عمل جراحی خواهند شد.

وی افزود: در خصوص تامین نیروی تخصصی نیز مقرر شده است که دانشگاه علوم پزشکی اراک با جذب نیروی فوق تخصص جراحی سرطان خدمات لازم را ارائه دهد که تا پایان سال انجام خواهد شد و با فعالیت بیمارستان در فاز سوم نیازی به اعزام بیماران به تهران نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha