• یکشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401040502858
  • خبرنگار : 30188

آیا تبلیغات در گوگل برای توسعه کسب و کار مفید است؟

آیا تبلیغات در گوگل برای توسعه کسب و کار مفید است؟

تبلیغات در گوگل یکی از روش‌های تبلیغاتی رایج در جهان است. امروزه دنیا در حال پیشرفت و حرکت به سمت و سوی تکنولوژی است، بنابراین شاید استفاده از روش‌های تبلیغ سنتی دیگر تاثیر سابق را نداشته باشد. با نگاهی به دور و اطراف خود احتمالا متوجه خواهید شد، بیشتر افراد در حال کار با گوشی هوشمند و گشتن در فضای اینترنت و گوگل هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از جی- ادوردز ، بهترین راه برای دیده شدن درج تبلیغات در گوگل است؛ اما این روش چگونه انجام می‌گیرد؟ گوگل ادز چه تاثیراتی بر روی توسعه کسب و کار دارد؟ برای تبلیغ در این فضا به چه مواردی نیاز است؟

این سوالات و سوالات نظیر آن دغدغه بسیاری از صاحبان کسب و کار است که در هنگام تبلیغ با آن مواجه می‌شوند. اگر شما هم جز این افراد هستید و می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه تبلیغات در گوگل افزایش دهید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گوگل ادز چیست؟

پیش از اینکه در مورد تاثیرات تبلیغات در گوگل ادز بر روی کسب و کارهای متعدد سخن بگوییم، در مورد گوگل ادز اطلاعاتی ارائه می‌دهیم. تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز یکی از امکاناتی است که توسط گوگل معرفی شده است. با محبوبیت موتور جستجوگر گوگل، در سال 2000 گوگل ادز به عنوان بزرگترین بستر تبلیغاتی پا به عرصه گذاشت.

با توجه به استراتژی‌ها و الگوریتم‌هایی که در ساخت و برنامه نویسی گوگل ادز به کار رفته است، شما می‌توانید به کمک تبلیغات در گوگل مشتریان بالقوه زیادی را به سمت و سوی کسب و کار خود جلب کنید.

مراحل استفاده و شارژ اکانت گوگل ادز

برای اینکه بتوانید تبلیغات در گوگل ادز داشته باشید، باید برای خود حساب کاربری تعریف کنید. حساب‌های کاربری عادی گوگل رایگان هستند و نیاز به شارژ اکانت گوگل ادز ندارند؛ اما اگر بخواهید از خدمات گسترده نسخه پریمیوم گوگل ادز استفاده کنید باید با شارژ اکانت گوگل ادز حساب کاربری ویژه خود را تمدید کنید.

برای شارژ اکانت گوگل ادز می‌توانید به دو طریق اقدام کنید که در ادامه بررسی می‌شود.

شارژ اکانت گوگل ادز به صورت مستقیم

در این حالت شما وارد حساب کاربری و بخش تنظیمات می‌شوید، سپس از منوی تنظیمات بر روی پرداخت کلیک می‌کنید. راه‌های مختلفی برای پرداخت وجود دارد، شما می‌توانید با توجه به شرایط خود مناسب‌ترین روش را برگزینید و اکانت خود را شارژ کنید.

شارژ اکانت گوگل ادز به صورت غیر مستقیم            

به دلیل برخی از مشکلات و تحریم‌ها افراد روش غیرمستقیم را برای شارژ حساب کاربری خود برمی‌گزینند. در این هنگام از شرکت‌های واسطه برای پرداخت مبلغ کمک می‌گیرند. شما می‌توانید با جستجویی ساده در اینترنت، شرکت‌های معتبر و مورد اعتماد را شناسایی کنید.

مزایا و تاثیرات گوگل ادز بر روی کسب و کار

آیا تبلیغات در گوگل برای توسعه کسب و کار مفید است؟

تبلیغ در گوگل ادز تاثیرات مثبت بسیاری بر روی کسب و کار شما می‌گذارد، در ادامه با برخی از این مزایا آشنا می‌شوید.

  • معرفی برند: تبلیغات یکی از روش‌هایی است که شما می‌توانید به کمک آن برند و محصول خود را معرفی کنید؛ اما در این حوزه باید به این موضوع دقت کنید که چگونه و کجا تبلیغ کنید. روش‌های سنتی مانند تبلیغ در تلویزیون، بیلبورد و غیره به دلیل تکراری شدن، توجه مشتری را به سمت خود جلب نمی‌کنند. در این میان انتخاب هوشمندانه گوگل ادز به عنوان روش تبلیغ می‌تواند برند شما را در میان برند رقبا متمایز جلوه دهد.
  • سریع‌تر دیده شدن: بسیاری از کسب وکارها از سئو برای دیده شدن و معرفی خود به مشتریان استفاده می‌کنند؛ اما سئو پروسه‌ای زمان‌بر بوده و با تغییر الگوریتم‌های گوگل امکان افت جایگاه نیز وجود دارد. به همین علت انتخاب گوگل ادز برای سریع‌تر دیده شدن، گزینه مناسبی است.
  • ارزان بودن: برخلاف هزینه‌های سرسام آور روش‌های تبلیغ قدیمی، گوگل ادز از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه و مناسب است، بنابراین می‌تواند انتخاب خوبی برای کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای کوچک باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، تبلیغی اصولی و موثر داشته باشید.
  • قرار گرفتن در جایگاه‌های اول گوگل: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، 3 لینک اول در جستجوها بیشترین بازدید را دارند، شما می‌توانید به کمک گوگل ادز در جایگاه‌های نخست نتایج جستجو باشید. در این حالت می‌توانید مشتریان بسیاری برای محصولات و خدمات خود پیدا کنید و در مدت بسیار کم، سود بالایی کسب کنید.

سخن پایانی

تبلیغات در گوگل یکی از روش‌هایی است که امروزه توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به سمت خود جلب کرده است. این روش نوین تبلیغات، تاثیرات مستقیم و مثبت بسیاری بر روی مشتریان و در نتیجه کسب و کار شما می‌گذارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha