• یکشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401040503290
  • خبرنگار : 50477

با حضور فرماندار و مسئولان قضایی کلاله اتخاذ شد

تدابیر ویژه برای فعال سازی واحد صنعتی "هیرکانیا" کلاله

تدابیر ویژه برای فعال سازی واحد صنعتی "هیرکانیا" کلاله

ایسنا/گلستان در جلسه ویژه ای با حضور فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کلاله به وضعیت واحد نیمه فعال این شهرستان رسیدگی شد.

در ادامه اجرای برنامه های ویژه و راهبردی رفع موانع تولید در شهرستان کلاله، فرماندار این شهرستان به همراه مسئولان قضایی جدید کلاله از جمله رئیس دادگستری و دادستان با حضور در واحدهای نیمه فعال و راکد جویای وضعیت و مشکلات این واحدها برای رفع موانع شدند.

در این کاروان خدمت ویژه که در راستای تحقق دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه تشکیل شده بود مدیران صمت، جهادکشاورزی و غله شهرستان کلاله نیز حضور داشته و به واحدهای مختلف مرتبط با حوزه صنایع، کشاورزی، صنایع تبدیلی رفتند.

فرماندار کلاله در حاشیه بازدید از واحد نیمه فعال تولید کود "هیرکانیا" با اشاره به اینکه تامین کود در حال حاضر یکی از ضرورت های توسعه در حوزه کشاورزی در شهرستان کلاله است، خاطرنشان کرد: تولیدات این واحد تولیدی حتی می تواند به بسیاری از حوزه ها در شهرستان های اطراف نیز کمک کنند. 

فرهاد شیبک با بیان اینکه حدود ۶۸ هزار و ۲۰۳ هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان کلاله وجود دارد که این مهم ضرورت وجود اینگونه واحدهای تولیدی را در منطقه دو چندان کرده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی محصول استراتژیک (کود)، ظرفیت تولید ۳۰۰۰ تن کود را دارد و نباید بدلیل موانع اداری و نبود سرمایه در گردش تعطیل بماند.

وی با تاکید بر اینکه در بازدید ویژه امروز ضمن بررسی مشکلات؛ تصمیمات لازم جهت فعال شدن چرخه تولید این واحد صنعتی اتخاذ گردید، ادامه داد: برای تحقق این تصمیمات نیز بازه زمانی تعیین شده تا بتوانیم به سرعت شاهد فعال شدن کامل این واحد صنعتی باشیم. 

به گزارش ایسنا در این بازدیدها علاوه بر کارخانه تولید کود هیرکانیا، مسئولان شهرستان کلاله از واحد صنعتی شبدر و خوشه طلایی نیز بازدید کرده و با مدیران و کارکنان این واحدهای صنعتی دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha