• چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۶:۳۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401040805176
  • خبرنگار : 71434

مسکو زمان پایان جنگ اوکراین را اعلام کرد

مسکو زمان پایان جنگ اوکراین را اعلام کرد

دولت روسیه اعلام کرد که عملیات نظامی این کشور درخاک اوکراین تا پایان گلوله باران دونباس از سوی اوکراین و توقف تهدیدها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از تاس، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان زمان پایان عملیات نظامی کشورش در خاک اوکراین را اعلام کرد.

وی گفت: عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین تا زمانی که اوکراین گلوله باران دونباس را متوقف نکند و هیچ تهدیدی از خاک این کشور وارد نشود ادامه خواهد داشت. ما یک عملیات نظامی ویژه را آغاز کردیم تا به بمباران دونباس توسط اوکراین پایان دهیم و همچنین اطمینان حاصل کنیم که این کشور (که کشورهای غربی به تبدیل شدن به یک مرکز ضد روسیه کمک کردند) و رهبری ناسیونالیست آن از تهدید علیه روسیه و مردم ساکن در مناطق جنوبی و جنوب شرقی اوکراین دست برمی‌دارد.

وی خطاب به غرب گفت: با تامین سلاح‌های خود، تنها عذاب رژیم جنایتکار کی‌یف را که آماده قربانی کردن مردم خود است، طولانی‌تر می‌کنید. هر چه زودتر متوجه این موضوع شوید، رهبری اوکراین زودتر با موضعی واقع بینانه به میز مذاکره می آید تا شعارهای پر زرق و برق.

این دیپلمات روس افزود: ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اجازه داشت در برابر شورای امنیت سازمان ملل از راه دور و بدون مشورت قبلی با سایر اعضای شورا صحبت کند که این امر ناقض رویه های موجود است. ما به طور جدی نگران نگرش ریاست جمهوری آلبانی در مورد مشارکت رئیس جمهور زلنسکی در جلسه فعلی هستیم. هیچ مشورت قبلی در مورد این موضوع با همه اعضای شورا انجام نشده است. در واقع، هیئت‌ها در آخرین لحظه در مورد آن مطلع شدند. این ناقض قوانین موجود، رویه و سنت‌های کار شورای امنیت است. بر اساس هنجارهای تعیین شده، کشورهایی که مایل به رسیدگی امور در شورا هستند باید به صورت فیزیکی در اتاق شورای امنیت حضور داشته باشند.

وی افزو: شورای امنیت نباید به سکویی تبدیل شود که رئیس جمهور زلنسکی، هرچند از راه دور، بتواند برای گرفتن بیشتر تسلیحات از ناتو از آن بهره ببرد. رهبر اوکراین قبلاً این فرصت را داشته است که "به روش استثنایی و همانطور که بریتانیا در مقام خود به عنوان رئیس شورا ادعا کرد، بدون ایجاد هیچ گونه سابقه‌ای در شورای امنیت سخنرانی کند. ما دلیلی نمی بینیم که چنین استثنایی دوباره اعمال شود.

رهبر اوکراین در جریان سخنرانی خود از سازمان ملل خواست تا روسیه را به عنوان یک "دولت تروریستی" معرفی کند و آن را از شورای امنیت سازمان ملل حذف کند، جایی که این کشور عضو دائمی آن است.

پولیانسکی در مورد هدف قرار دادن یک مرکز خرید در کرمنچوک گفت: هیچ حمله‌ای به این مرکز نشد، بلکه ارتش روسیه با سلاح‌های هدایت‌شونده دقیق به انبارهای حاوی تسلیحات و مهمات غربی دریافت شده از ایالات متحده و کشورهای اروپایی در نزدیکی کارخانه وسایل نقلیه کرمنچوک حمله کرد.

وی افزود: این تسلیحات و مهمات جمع آوری شده بود تا به گروه‌های مسلح اوکراین در دونباس ارسال شود و علیه مناطق مسکونی در دونتسک، لوهانسک و دیگر شهرها استفاده شود. حمله روسیه از این امر جلوگیری کرد.

روز گذشته نیز معاون شورای امنیت ملی روسیه درباره هرگونه تهدید کریمه هشدار داده و اعلام کرد که هرگونه تلاش برای حمله به کریمه به مثابه"اعلان جنگ" علیه روسیه است.

حمله روسیه به اوکراین از ۲۴ فوریه آغاز شده و به رغم تلاش‌های بی وقفه غرب برای به شکست کشاندن روسیه در این جنگ از طریق اعمال تحریم‌های شدید به ویژه در عرصه اقتصادی، این عملیات همچنان ادامه دارد و روسیه اعلام کرده به شرط پذیرش شروطش حاضر است در مذاکرات صلح با اوکراین شرکت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۰۷:۴۷

عملیات نظامی؟!!!!! خجالت بکشید. فکر کنید روس های وحشی به زن و بچه خودتان حمله کنند همین حرف را می زنید. بویی از انسانیت برده اید؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۸

اوکراین به علت اینکه دولت آن نژادگرا و امریکایی است سالهاست که دنباسی ها را می کشد. متاسفانه غرب و امریکا اوکراین. اذق بانی سیاستهای توسعه طلبانه و تمامیت خواهانه خود میکنند حالا اوکراین به خاطر منافع امریکا و ناتو کشته میدهد و مردم امریکا و اروپا در امنیت هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۳

اولا دلایل امنیتی موجه برای حمله داشتند دوما به زن و بچه وغیر نظامی کاری نداشته اند. این اکراین است که مناطق روس نشین را گلوله باران کور میکند.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۸:۲۹

نونی میخوری باید دعاکنی به جان روسیه.روسیه نبودالان خدامیدونست چه بلایی سرمامیاوردن.فکرکردی چراروسیه اوکراینوزد.چون داشت خیانت میکردناتوبیاره بغل گوشمون.که اگه نفس کشیدیم بریزن سرمون نفسمون قط کنن.بله داش یه دونه مثال زدم واست.بیشترمطالعه کن

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۲۱:۵۰

محمد بیا پائین. تونمیخوادازدولت غربگرایی که دشمن ایران هم هست حمایت کنی. گروه آزوف اکراین یک گروه بدنام داعش هست

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۱ ۱۳:۵۶

محمد آقا تا بوده همین بوده و جنگ کشتار دارد منتها این وسط سیاستمدار آن است که از جنگ و صلح سود کند. فعلا عربستان دارد سود میکند ما چه میکنیم؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۰۸:۰۵

غرب و نوچه هاش همیشه ثابت کردند دروغگو اند ، زنده باد روسیه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۷

سلام، اگر روسیه اوکراین را بگیره نوبت کشورهای آسیای میانه که در زمان قاجاریه از ایران جدا شدند به همین دلیل بود که روسیه نگذاشت بعد از قرداد 99 این کشورها به ایران ملحق شوند و به همین دلیل روسیه سر مسئولین به خواب رفته ما را کلاه گذاشت و 50 درصد سهم دریای خزر را به 12 درصد برای کشور ما کاهش داد بعد از این موضوعات حمله روسیه به ایران ما آغاز خواهد شد . حتی تحریم ایران به نفع روسیه شد مسئولین ما خیلی متاسفانه به دولت نامرد وناجوانمرد روسیه اعتماد دارند مرگ بر روسیه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۰۰

اصلا شما یک سیاستمدار غیر دروغگو معرفی کن. سیاستمدار حقوق میگیرد که دروغ بگوید و جیب ملت خودش را پر کند. بدبخت ملتی که سیاستمدارانشان حقوق میگیرند و جیب ملت را خالی میکنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۹

سهم ۵۰درصدی ایران از خزر نقشه دریای خزر را نگاه کنید ۵۰درصد چطور محاسبه‌ می شود . در شرایط موجود ۵۰درصد مضحک است. عاقلانه باید اندیشید.منصفانه باید باشیم و حقوق ديگران را بپذیریم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۷

احمد آقا قرارداد 99 چیه؟ فعلا سهم از دریای خزر بر اساس طول ساحل قزاقستان ۱۹۰۰، ترکمنستان ۱۷۶۸، روسیه ۱۳۵۵، آذربایجان ۸۲۰ و ایران ۶۵۷ کیلومتر.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۰۸:۳۴

این یارو در دنیای خیالی زندگی میکند امیدواره اوکرانیها فراموش کنند روسیه و در راسش پوتین آدمکش جنایتکار دیگر دشمن انها نیست و روسیه فقط به دنبال گرفتن دونباس بوده غربیها دروغ میگند پوتین مریض روانی است و مصمم است در اوکراین نسل کشی کند پوتین فرشته است فقط دونباس میخواد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۰۲

دروش غ گو اون داره با موشک های نقطه زن سعی میکنه تلفات انسانی نداشته با

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۰۸:۳۹

خدا ایشالا روسیه رو شفا بده

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۰۹:۳۶

متأسفانه ابرقدرت‌ها با شروع جنگ اهدافی کثیف دارند یکی به شکل شروع کننده جنگ ودیگری با ظاهر پشتیبان ومدافع حقوق بشربدنبال منافع خود هستن واحتمالا دستشون تویه کاسه هست، این جنگ هابیشتر در مناطق خاورمیانه واروپا شرقی رخ میده که رویارویی قدرت های شرق وغرب هست یکی حمله میکنه و سلاح‌های انبارشده وتاریخ گذشته خودشو روی یک کشور بدبخت خالی میکنه ودیگری بصورت ناجی حقوق وبشر وبازسازی شروع به غارت اون کشور

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۰۹:۴۴

ایران تحت هیچ شرایطی به اروپا نفت و گاز صادر نخواهد کرد... مگر آنکه ناتوی جنگ طلب به مواضع غربی خود باز گردد.... غربی ها با نام دموکراسی و حقوق بشر بدترین تجاوزها را به عراق، یمن، سوریه، و دیگر کشورهای دنیا انجام دادند.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۰:۲۰

روس ها جوری اخبار رو احمقانه منتشر می کنن که انگار اوکراین حمله کرده به روسیه کریمه و دونباس واسه اوکراین بوده و نه روسیه خب اگه اینجوریه که روس ها تمام قلمرویی که از ایران تو زمان قاجار دزدیدن رو پس بدن

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۰

فعلا که دنیای رسانه ها تحت سیطره غربه و کلا اخبار و صحبت روسها در شبکه های غربی پخش نمیشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۵

فرمایشات شما مربوط به زمان تزارها و قاجار است در تاریخ معاصر سرنگونی هواپیمای ایر باس و تحریمهای گسترده و جنگ افروزی در کشورهای همسایه و تبعات منفی آن بر ایران مساله ما است

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۰:۲۱

آن زمان که روزانه ماشین جنگی صدام را تدارک میکردید یادتان رفته همه شهیدان مظلوم ایران با سلاح روس کشته شدند گهی زین به پشت گهی پشت به زین

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۶

آمریکا و اروپا از لحاظ اطلاعاتی و اسلحه به عراق کمک میکردند به خصوص ارسال جنگنده های فرانسوی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۰:۳۸

ما که چیزی نگفتیم ! چرا راه دور بریم ! خود من سرم رو کردم تو توبره دارم کاه و یونجه ام رو می خورم ! .... عر ..... عر .... خخخخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۰:۴۰

این روس ها چقدر پر رو هستند؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۰:۴۳

خودتون خنده تون نگرفت با این تیتری که زدید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۰:۴۸

پوتین حمله به اوکراین را آغاز کرد . پوتین سلاحهای مثلا دقیقش را به سوی یک مرکز اقتصادی نشانه رفته پوتین یک جنایتکار جنگی زن کش٫ بچه کش٫ غیر نظامی کش است. باید در یک محکمه مثل نورنبرگ محاکمه شود تا سرنوشتش درس عبرتی برای دیگر رهبران خودکامه گردد. اگر یک سلاح مثلا دقیق تفاوت بین یک هدف نظامی و غیر نظامی قایل نشود چه عقل سلیمی پولش را برای خرید اسلحه بنجل روسی تلف می‌کند؟ وانگهی سلاح را یک انسان طبق فرمان شلیک میکند. مقصر فرمانده باند مافیای حاکم بر روسیه است نه سلاح مثلا هوشمند که ظاهرا نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۱:۲۴

روسیه جنایتکار

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۱:۴۳

روسیه کشوری تروریستی است و در طول تاریخ و در حال حاضر بیشترین خیانت را به ایران کرده و می کند و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۰۷

در دنیا در گذشته خیلی اتفاق افتاده دیگه گذشته فقط باید بدانیم هیچ کسی منافع مارا در نظر نمی گیرید مگر ما منافع خودمان را فقط ببینم با سیاست

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۷

در حال حاضر روسیه هیچ مسیله خاصی با ایران ندارد .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۲:۰۷

حرفهای ایشان مرا یاد جمله ی انداخت که میگه مگس در کنفراس از بهداشت سخنرانی میکنه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۳

زنده باد پوتین مسیحی مرده باد زلنسکی یهودی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۹

نوکر مآبی در ژن تو وجود داشته و خیانت به وطن را هم که از اجداد به ارث بردی. به سریال تفنگ سرپر نگاه کن، ببین عزیزان یا قلی جزو اجداد نیستند، جناب نوکرمآب وطنفروش.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۹

کاربر بزرگمهر شما هم نوکر آمریکایی و وطن فروش

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۰ ۰۸:۵۴

بزرگمهر جان تکه انداخته. یک خورده فکر کن چی گفت.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۱

حرفحایتان عینا مثل زمانیست که خاک ایران راضمیمه خاک خود ساختید زورگویی ودست اندازی وطمع ورزی به خاک همسایگان ژنی است که درخون شما مسولان روسیه است همین الان اگر میتوانستید به خاک دیگر همسایگان هم میتاختید خاک همسایه را گرفتید وبرایش ضرب العجل تعیین میکنید شاید تاان موقع شما نبودید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۱

موفق باد روسیه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۷

مرگ ونفرین بر روسیاه،جنایت کار،روسیه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۲

روسیه جنگ و تجاوز را شروع کرده بایست از تمام مناطق اشغالی اوکراین عقب نشینی کند دونباس و کریمه وغیره متعلق به اوکراین است

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۰۲

دوستان جنایت روسیه نسبت به ایران رو نام ببرید. اصلاً ولش، منافع روسیه در طول تاریخ نسب به ایران را نام ببرید. طرفدار کسی باشیم که طرفدار ماست نه در ظاهر بلکه در عمل

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۴

روسیه متجاوزه و پجکوم به شکست و انشالله پوتین هم سرنگون خواهد شد، تطهیر از جانب شما شرم آوره

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۲

لعنت ابدی وازلی برروسیه کحامیان این جنایتکارجنگی باد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۰

روسیه باید از سرزمین های اشغالی خارج بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۸

متاسفم پاک میکنید دروغ نگویید لعنتی هاااااا روسیه جنایتکار است وپشتیبان ان هم شریک کشتار زن وبچه ها. شریک قاتل هم به اندازه قاتل مقصر است مگر قاتل عزیز دردونه قاضی باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۳

آدمی درعالم خاکی نمی آیدبدست...عالمی دیگرببایدساخت و از نو آدمی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۹:۰۱

افشاگری افسر سابق ناتو درباره جنگ اوکراین را جستجو نمایید تا از حقایق جنایات دست راستیهای افراطی اکراین برعلیه اقلیتهای روس با حمایت آمریکا و نقض توافقهای مینسک توسط اکراین و... که سالها توسط روسیه در قبال تهدیدات امنیتی تحمل شد مطلع شوید.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۵

مرگ برجنگ افروزان دردنیا مرگشان باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۸

مرگ بر روسیه و پوتین قاتل .پوتین قاتل در رویای ایجاد شوروی سابق است اما این رویا را به گور خواهد برد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۱

کشور خود ش ه حق داره اعاده حاکمیت کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۴

به زودی این جنگ هم ب اتمام میرسه و ب تاریخ میپیونده

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۸

منافع پول قدرت ماندن چقدر ارزش داره ک شما ب عنوان مقاله نویس هم جنایتکاران روسی رو تطهیرکنی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۱۸:۰۹

روسیه خوب یا بد،امروز با ما در مقابل دنیای غرب به سرکردگی آمریکا منافع مشترک دارد.پس اگر ما ار روسه حمایت میکنیم یا روسیه از ما لروما دلمان برای هم نسوخته بلکه دشمن مشترک داریم.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۲۱:۲۵

اوکراین باید قبول کند که شکست خورده ودیگر فریب آمریکا را نخورد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۰

روس ها وحشی نیستند، حق به جانب اند. جهان باید اعتراف کند که روسیه هرگز شکست نخورده ونمیخورد. زنده باد روسیه، موفق باد پوتین. زنده باد حقانیت وانسانیت

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۲۱:۴۲

روسیه مرگ خود را امضاء کرده. ما مردم ایران نابودی روسیه را جشن می گیریم. روسیه که در جنگ با تمام توان از عراق حمایت کرد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۲۳:۰۲

چرت و پرت نگو...

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ ۲۳:۳۴

روسیه جنایتکار همان روسیه است که بارگاه مبارک امام رضا(ع) را به توپ بستند و هیچگاه از تاریخ ایران پاک نخواهد شد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۳:۵۴

شما احتمالا در غار اصحاب کهف بودی.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۰۱:۴۰

جالبه!!!! یه عده بیسوادکه به اندازه پرکاه سیاست سرشون نمیشه میان اینجانظرمیذارن وفکرمیکنن که همه چیزاین که میبینند! اخه بدبختها دشمن اصلی امریکاواروپاییهاهستندکه میان یه سرسپرده مثل زلنسکی را رئیس جمهوراکراین میکنندوبعداوناعضوناتومیکنندکه بتونندبه خاورمیانه نزدیکترشوندوبه بهانه ناتویی بودن به موقع به روسیه وسپس به ایران حمله دستجمعی کنندوکل خاورمیانه ومنابعش راچپاول کنند زلنسکی رقاص باعواملش خطری بیخ گوش خاورمیانه خواهندشداگرروسیه شکست بخورداونوقت میبینیدکه نژادپرستان اروپایی چگونه شماوبچه هایتان رابه فنا میدهند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۰۳:۲۴

روسیه باید این دلقک طنز را با تی پا از اوکراین بیرون بکنند که عامل قحطی و تورم در دنیا شده است و اوکراین را تبدیل به یک پایکاه غربیها و تروریستهای غربی کرده است با عنوان داوطلب .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۰:۱۰

حمله های خودسرانه امریکا به کشورها با همدستی ناتو باعث ترس وپیش دستی روسها شده وحالا چوب تجاوزاتشونو میخورند حالا بدبختی که بسرمسلمانان اوردند بسرشون میاد فقط دعا کنید به اتم کشیده نشه چون قبل از ظهور امام مهدی خبر از جنگ بزرگی داده شده

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۱:۵۳

شما چکار به کشورای دیگه دارید حرف سیاست میزنید دست بزارید رو کلاه خودتون،مردم ایران دارن تو تورم دست وپا میزنن وغرق میشن شما دریای خزر رو داری مترمیکنی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۲:۱۶

کاشکی اینقدر ک بعضی برای اوکراین((( که از تحریم کنندگانه *زن و بچه ی شما ایرانی هاست*و یکی از دلایل گرانی ها و فشارهاست ))) و امضاش زیر تمام تحریم های سیاسی اقتصادی و دارویی و پزشکی هست...(( سینه چاک میکنند ک بلکه روشن فکر بنظر بیان)) کمی بفکر کشور های دیگری ک تحت همه جور جنایت هستند هم....بودند!!! نه؟؟؟ اشتباه میکنم؟؟؟ ساندیس خورم؟؟؟ اوکی!! اما استارباکس بدخواهان رو هرگز نخوردم و نمیخورم!!

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۲:۵۷

روسیه موقعی ک به ایران حمله کرد به کسی رحم نکرد پس الان هم همینطور هست روس ها تو طول تاریخ مثل اعراب وحشی بودن

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۵:۰۹

واقعا شرم اور است تجاوز نظامی رو میگید عملیات اگر شیعه هستید وپیرو حضرت علی پس هر کجا ظلم دیدی باید مقابله کنید کمک به ظالم عین ظلم است حالا میخاد فلسطین باشد یا اوکراین

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۵:۵۹

کجای این گفتار اعلام توقف درگیری روسیه و اوکراین هست؟ مخاطبین خودتون رو چی فرض کردین؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۶:۳۴

روسیه هیچ وقت به ایران رحم نکرده نمونش نیروگاه بوشهر که معادل ۳۰۰تا نیروگاه اروپایی ایران رو دوشیده.نیروگاهی که برق خودشو نمیتونه تامین کنه حالا اوکراین جای خودش.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۸:۰۸

اینایی که میگن مرگ بر پوتین اگه آمریکا حمله میکرد اینقدر گلوشونو پاره میکردن مرگ بر غرب گداها درود بر وطن پرست واقعی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۹:۴۵

می گویند دو شاهد کافی است برای اینکه مقصر شناسایی گردد و این امر را ناپلئون و هیتلر ب اثبات رساندند که روسیه جعلی برای زمین و فضا مضرهستند ناهار خوردیدخخخخهاها

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۲۰:۴۴

روسبه جنایتکارر حمله کرده به شهرهای اوکراین انوقت طلبکار هم هست واین روسبه هست که باید خاک دونباس ودیگر شهرهای اوکراین راترک کند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۲۱:۴۷

درودبرپوتین. مرگ برگروه بدنام آزوف که توسوریه خیلی جنایت کردن

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۲۳:۴۴

درود بر پوتین وسلام بر مظلومان اینبار تیر غیب الهی از آستین پوتین نمایان شد. مرگ بر امپریالیسم وناتوی نژاد پرست.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۰ ۰۰:۱۵

روسیه اگر جنگ نیکرد جنگ را باخته بود چون اوکراین به ناتو اجازه خاکریز خود را تامرز روسیه برده بود ولوله نبر روسیه به خطر می افتاد .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۰ ۰۱:۳۱

عجب استدلالی ، لابد وقتی بخش هایی از ایران هم که قدیما تصرف و به خاک خود ضمیمه کردن هم به دلایل مشابه بوده و نه بی تدبیری سیاستمتداران آنزمان ما

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۰ ۰۲:۳۶

الحمدالله که بلوک غرب و روسیه حداقل تا چند دهه با هم تنش خواهند داشت البته این فرصت بزرگی برای ایران جهت تسهیل مشکلات با کل دنیاست البته اگه خوب مدیریت بشه بهترین فرصته

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۰ ۰۸:۰۵

آمریکای مغرور و کثیف باعث همه ی بدبختی‌های بشر امروزیست

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۱ ۲۲:۱۷

به تاریخ روس وروابط با ایران رجوع کنید هیچ وقت به نفع ایران کاری نکرده چرا سنگ روسیه به سینه میزنید.بهانه روسیه اشغال تبریز رشت زنجان عین بهانه حمله به اوکراینه لعنت به روس روس تبار

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۶ ۰۴:۰۸

سوال کردن توهین نیست نطرمن روسیه و اوکراین یک خانواده هستند جنک خانوادگی است کمک همه باید صلح دادن باشد نه اسلحه دادن

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۹ ۰۱:۵۸

پوتین آدمیه که بد از شروع جنگ ارزش پولش بالا رفت وصلاحی که وارد اکراین میشود نابود میکنه.چرا 30 سال که اکراینی ها مردم روس تبار را میکشتند وتجاوز میکردند حرفی زده نمی شود.قانون طبیعت اینه بکشی میکشنت والان جواب پس میدهند.حالا زمستان برسد اروپا پوتین را ریس جمهور خود می کنند.