• پنجشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401040805812
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 7 سریال یاغی (بخش هفتم کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

دانلود قسمت 7 سریال یاغی (بخش هفتم کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

برای دانلود قسمت 7 سریال یاغی که پنجشنبه ساعت ۷ صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت هفتم سریال یاغی با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها کامل و به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند و همچنین در قسمت ۷ یاغی داستان بسیار جذابی در انتظار شماست.

به گزارش ایسنا به نقل از راشدون، برای شما کاربران دانلود سریال یاغی قسمت 7 به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی برقرار است. در این سریال جذاب و با کیفیت، تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید. دانلود قسمت هفتم سریال یاغی که این هفته پنجشنبه 9 تیر ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. برای دانلود قسمت ۷ سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت 7 سریال یاغی (بخش هفتم کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

«« دانلود قسمت هفتم سریال یاغی  »»

دانلود قسمت 7 سریال یاغی (بخش هفتم کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

بررسی قسمت گذشته یاغی

امید بذر هویت قهرمان‌های جهان، فیلمسازی محمد کارت است. او حتی در تلخ‌ترین فیلم‌ کوتاهش یعنی بچه‌خور هم روزنه امید به جهانی پر از نور را از قهرمان قصه‌اش دریغ نمی‌کند و در شنای پروانه حجت با بازی جواد عزتی هم با تمامی تلخی‌ها و جفای برادرش باز هم در جستجوی آرامش و رهایی از تیرگی دنیای بی رحم اطرافش هست. جاوید در سریال یاغی نیز نمونه‌ای از تمامی این خواستن‌ها و شدن‌ها است. در قسمت ششم شاهد هستیم با وجود آن که در سکانس‌های ابتدایی اسی قلک در یک درگیری خیابانی روح و جسم جاوید را زخمی کرد و دهانش را پر از خونابه کرد اما جاوید این نوجوان دوست‌داشتنی و صلح‌دوست قصه در سکانسی که بهمن از او می‌پرسد که آیا اسی را بخشیده است با فراغت از جهان بدون کینه تنها به هدف بزرگترش که رهایی و آرامش در زندگی است فکر می‌کند و اسی را راحت می‌بخشد. شما می توانید قسمت 7 یاغی را از بالا دریافت کنید.

هر چند یاغی از خط اصلی داستانی رمان سالتو بهره گرفته است اما دقیقا در برخی از سکانس‌ها و نماها تفاوت نگاه فیلمساز با نویسنده رمان قابل ارزیابی است. محمد کارت نمی‌خواهد قهرمان قصه‌اش را آلوده به سیاهی و تباهی کند. او دنیای جاوید را خالی از عاطفه و خشم نمی‌داند و سعی می‌کند عشق و خانواده و علاقه و لذت‌های زندگی را حتی برای جاوید خلق کند.

 نگاه فیلمساز در سریال یاغی و به تبع آن در باقی آثارش نسبت به مسائل زندگی نگاه صفر و صدی نیست و قرار نیست در میان شخصیت‌های داستانی‌اش به دنبال چهره‌های کاملا سفید و سیاه باشیم. درک درست کارت از واژه انسان برای تعریف از شخصیت‌هایش باعث شده است هیچ‌یک از کاراکترهای سریال یاغی سیاه و سفید نباشند و هر کدام در جایگاهی از زندگی با قضاوت و تغییر نگاه مخاطب روبه‌رو می‌شوند.

اوج این تقابل انسان‌ها و چهره‌ خاکستری شخصیت‌های اصلی را در قسمت ششم سریال یاغی شاهد بودیم. در جایی که بهمن از یک مرد فرشته‌خو و انسان از زاویه‌ای دیگر تبدیل به یک انتقام‌گیرنده سنگدل می‌شود و از سوی دیگر اسی قلک که در جهانک داخل قصه به چیزی جز منافع خودش نگاه نمی‌کند به آدمی تبدیل می‌شود که زمانه و شرایط او را به سمت تلخی و سیاهی سوق می‌دهد. همان‌طور که طلا با تمامی کمال‌گرایی در شخصیت‌پردازی درست در سکانس پایانی شخصیت متزلزل و آسیب‌پذیر از خود نشان می‌دهد که رازهای بسیاری را قرار است برای مخاطب بازگو کند.

سریال جیران

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد،  اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید. برای دانلود قسمت 21 سریال جیران اینجا کلیک کنید.

بازیگران قسمت ۷ سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی. آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و… سریال یاغی قسمت هفتم از بالا قابل دریافت است.

داستان قسمت هفتم یاغی

در خلاصه داستان قسمت ششم سریال یاغی آمده است که "هیچ قدرتی توی جهان نمی‌تونه جلوی کسی که هدف داره رو بگیره بره و..." برای دانلود قسمت 7 سریال یاغی به لینک بالا مراجعه کنید.

مهمونی قسمت 17

مهمونی مجموعه‌ای عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی، کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. همچنین برای دانلود قسمت 17 سریال مهمونی اینجا کلیک کنید.

درباره سریال یاغی قسمت 7

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در سریال یاغی بهترین پشت‌صحنه سینما و سریال جمع هستند؛ نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و بارها مورد بازنویسی قرار گرفته است. باید بدانید که همین تیم نویسنده، تجربه نگارش فیلمنامه فیلم شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند. فیلمی که بارها مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و در پخش شبکه نمایش خانگی هم رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرد.

جمع‌بندی

رسانه راشدون شما را به تماشا و دانلود قسمت 7 یاغی دعوت می‌کند و امیدواریم که از دانلود سریال یاغی قسمت هفتم رضایت داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha