• شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401041107530
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

انحلال رشته‌های ورزشی ذوب‌آهن؛ از شایعه تا واقعیت

انحلال رشته‌های ورزشی ذوب‌آهن؛ از شایعه تا واقعیت

ایسنا/اصفهان پس از انتشار خبرهایی مبنی بر انحلال تیم‌های منهای فوتبال باشگاه ذوب‌آهن که شک بزرگی به اهالی ورزش اصفهان بود، مسئولان و روابط عمومی این باشگاه به موضوع ورود کرده و واکنش نشان دادند.

حدود چند ساعتی از انتشار اخبار و شنیده‌هایی بنا بر انحلال اکثر تیم‌های ورزشی باشگاه باسابقه ذوب‌آهن می‌گذرد. شایعه‌ای که در صورت تحقق شک هولناکی را به ورزش اصفهان وارد خواهد کرد.

چند صباحی از تغییرات مدیریتی شرکت ذوب‌آهن می‌گذرد، اما با این وجود علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا از عزم جدی این باشگاه برای تمرکز و توسعه رشته‌های با پتانسیل و کمتر مورد توجه قرار گرفته البته بنا بر بودجه مصوب، خبر داد. 

احسانی با نفی سیاست موازی‌کاری، اعلام کرده بود که در صورت کسب میزان بودجه مورد نظر نه تنها تیمی منحل نشده، بلکه اضافه نیز خواهد شد. سیاست جذاب درون باشگاهی که با خبر امروز زیر سوال رفت.

بر اساس شنیده‌ها مدیران ذوب‌آهن علی‌رغم نتایج مثبت و درخشان در رشته‌های والیبال، هندبال و بسکتبال بانوان، بسکتبال آقایان، وزنه‌برداری و هندبال، تصمیم بر برچیده شدن یکی از پایه‌های ورزش اصفهان گرفته‌اند. تصمیمی هولناک که تیشه بر ریشه ورزش استان خواهد زد.

در این بین محمدمهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر قطعی نبودن این تصمیم، توضیح می‌دهد: هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر انحلال تیم‌ها گرفته نشده و انحلال برخی تیم‌ها با توجه به اعلام قبلی به سبب مشکلات مالی و موازی‌کاری باشگاهی در دست بررسی است.

 رمضانی ابراز امیدواری می‌کند که با تلاش و همیاری همه مسئولان شرایط اقتصادی برای تیم‌داری بهتر شده و هیچ تیمی به انحلال نرسد.

او می‌گوید: مدیران شرکت سهامی ذوب‌آهن و هیئت مدیره باشگاه دلسوز ورزش استان اصفهان هستند و سالیان درازی است که در راه اعتلای آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. امیدوارم در نهایت تصمیمی گرفته شود که به نفع ورزش و باشگاه باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان می‌کند: مانند همه هوادران و اهالی رسانه دغدغه ورزش داریم، اما باید قبول کنیم که شرایط فعلی ورزش سخت است و نیاز به مداخله دولت و ارگان‌های مربوطه را در برخی موارد داریم.

رمضانی با اشاره به رقم قرارداد ورزشکاران، یادآور می‌شود: سطح قراردادها در شرایط اقتصادی موجود بسیار افزایش یافته که همین امر حامیان مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذار را مجبور به حفظ منافع سهامداران خود می‌کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha