• شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401041107686

شناسایی نقاط حادثه خیز بیجار/با متخلفین قاطعانه برخورد شود

شناسایی نقاط حادثه خیز بیجار/با متخلفین قاطعانه برخورد شود

ایسنا/کردستان فرماندار بیجار دستور داد تا نقاط حادثه خیز شهرستان بیجار شناسایی و با متخلفین برخورد قاطع صورت گیرد.

احمدرضا قاسمی امروز(۱۱ تیرماه) در جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد از مدیران دستگاهای مربوطه خواست تا ۱۰ روز آتی نقاط حادثه خیز راه ها و خیابان های شهرستان بیجار را شناسایی و نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

قاسمی تصریح کرد: در برخورد با هر شخصی باید تدبیر خاصی اندیشید از این رو باید تذکرات لازم به تمامی پیمانکاران درون شهری و برون شهری جهت رعایت ملزومات قانونی داده شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب معابر شهر بیجار تاکید کرد: هر زیر ساختی متولی خاص خود را دارد و هنگام بروز حادثه باید متولی و نهاد مربوطه حضور داشته و پاسخگو باشد.

فرماندار بیجار گفت: ساخت راه ها و خیابان ها و تمامی زیر ساخت ها به عهده دولت است از این رو بهانه هایی از جمله تامین پیمانکار قابل پذیرش نیست چرا که صدها گزینه جهت انتخاب پیمانکار پیش روی مدیران است.

وی با اشاره به حادثه ی تلخ چند روز گذشته و واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در ورودی جاده همدان به بیجار و جانباختن سه تن افزود: دستگاه های اداری منتظر انتقاد در فضای مجازی و اقدام پس از آن نباشند و باید قبل از بروز حادثه اقدامات موثر انجام دهند.

قاسمی همچنین گریزی به نقش رسانه ها و فعالان فضای مجازی داشت و خاطر نشان کرد: گاهی معرفی پلاک خودرو برخی رانندگان متخلف در فضای مجازی می تواند در کاهش تخلفات اثر گزار باشد.

فرماندار بیجار در پایان اظهار کرد: دولت حاضر، دولتی عملگراست و تاکید عالی ترین مقام دولت یعنی رئیس جمهور به حذف تشریفات از جلسات است به همین جهت بنا به اعتراضاتی مبنی بر بی اثر بودن برگزاری جلسات تاکید بر این است که باید جلسات خروجی مثبت داشته باشد و مصوبات آن اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha