• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401041308570
  • خبرنگار : 50291

در حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح شد؛

استان شدن شرق تهران بسیاری از مشکلات را کاهش خواهد داد

استان شدن شرق تهران بسیاری از مشکلات را کاهش خواهد داد

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: حق این مردم زمانی ادا می شود که استان شدن شرق تهران با محوریت ورامین صورت گیرد و این نگاه کارشناسان است که استان شدن شرق تهران بسیاری از مشکلات استان تهران را کاهش خواهد داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین شامگاه یکشنبه ۱۲ تیر ماه همزمان با آخرین روز از هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: امروز روز پایانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است و در این روز دویست و نود نفر در هواپیمای مسافربری مظلومانه توسط آمریکا به شهادت رسیدند.

وی با تقدیر از حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری در ورامین برای ادای سخنرانی افزود: تشکر ویژه دارم از مهمان فرهیخته ، مدیر لایق و موفق نظام اسلامی که با روحیه دینی ، ولایی و انقلابی در منصب های مختلف بوده اند دعوت مردم ورامین را پذیرفتند.

حجت الاسلام محمودی به سفر اخیر رئیس جمهور به ورامین اشاره کرد و بیان کرد: سفر آقای رئیس جمهور به منطقه دشت ورامین با برکت بود و در رأس اقدامات آن ابلاغ فرمانداری ویژه به ورامین بود که طلبکاری ده ساله این مردم و این دیار شهید پرور محقق شد و این سعادتی بود که توسط ایشان به این منطقه ابلاغ شد و باید عرض کنم که حق این مردم زمانی ادا می شود که استان شدن شرق تهران با محوریت ورامین صورت گیرد و این نگاه کارشناسان است که استان شدن شرق تهران بسیاری از مشکلات استان تهران را کاهش خواهد داد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: نگاه ویژه ریاست جمهوری به این منطقه پس از سالها محرومیت از مزایای کامل یک شهر ایده آل ، بارقه امید را در دل این مردم شعله ور ساخت و از دولت تقاضا داریم که بحث استان شدن این منطقه با محوریت شهرستان ورامین پیگیری و دنبال شود تا هم حق این منطقه که سالها ادا نشده است صورت گیرد و هم از مزایای آن مردم شهر تهران شامل خلوت شدن و تمرکز زدایی بهره مند گردند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ضمن انتقاد شدید از برخی منسوبین به شخصیت های نظام بر علیه انقلاب اسلامی گفت: آمریکا انواع و اقسام جنایات را بر علیه مردم انجام داده و نفوذی ها حتی از این جنایات حمایت می کنند و الان مشاهده میکنیم دختر یک شخصیت به فرهنگ و ارزش های اسلام توهین میکند و آن را مورد تمسخر قرار می دهد و ما از دولتمردان و دستگاه قضایی تقاضا داریم محاکمه قاطع این فرد هر چه سریعتر صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha