• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401041308894
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول عنوان کرد:

مساجد بستر مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح جامعه است

مساجد بستر مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح جامعه است

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد بستر مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح جامعه است و فعالان کانون‌های مساجد در برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت باید این مسئله را مدنظر قرار دهند.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ۱۳ تیر در آئین افتتاحیه طرح ملی تابستان «فهما» و غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه مساجد باید محور تحول فرهنگی و اجتماعی باشند تا شاهد رشد و تعالی در حوزه تربیتی باشیم، افزود: فعالان کانون‌های مساجد، امروز به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان قرار دارند و با روشنگری و جهاد تبیین در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی خواهند کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی و برگزاری کلاس‌های آموزشی جزو برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.

وی با بیان اینکه تحول در حوزه فرهنگ باید از یک فضای قدسی، معنوی و علمی به نام مسجد آغاز شود، اضافه کرد: مساجد از صدر اسلام محل رفع و رجوع مسائل مختلف مسلمانان بوده و در تاریخ معاصر نیز در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مساجد نقش سازنده و تعیین‌کننده داشته است.

در ادامه این مراسم، علی حسن‌زاده مساجد را محور فعالیت‌های اوقات فراغت دانست و گفت: این حرکت‌های عمومی باید به دست افراد توانمند حوزه فرهنگی از جمله کانون‌های مساجد محقق شود.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) افزود: امروز باید با یک حرکت جهادی و انقلابی، نیازهای جامعه را احصا و در برابر توطئه‌های دشمنان نیز دست به روشنگری بزنیم.

حسن‌زاده گفت: ما یا باید در مقابل دسیسه‌های دشمنان بی‌تفاوت باشیم تا آنها جنگ نرم خود را پیش ببرند یا به عنوان یک لشکر عظیم فرهنگی در برابر این توطئه‌ها بجنگیم و اجازه ندهیم تا فرهنگ کشور مورد تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha