• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401041308984

هم کفو گزینی در ازدواج بررسی شد

هم کفو گزینی در ازدواج بررسی شد

ایسنا/قم نشست «هم کفو گزینی در ازدواج» به همت خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

به همت خبرگزاری ایسنا نشست «هم کفو گزینی در ازدواج» با حضور حجت الاسلام والمسلمین امامی، مدیر موسسه خیریه الزهرا(س)، و فاطمه مرتضوی، مدیر داخلی موسسه الزهرا (س)، در دفتر موسسه خیریه الزهرا (س) قم برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح فعالیت ها و اهداف این موسسه در رابطه با چگونگی همسان گزینی و میزان اهمیت کفویت نکاتی بیان شد.

حجت الاسلام والمسلمین امامی، مدیر موسسه خیریه الزهرا(س)، در این نشست عنوان کرد: با توجه به اینکه نداشتن شغل و بالا بودن هزینه های ازدواج  به یکی از موانع این امر مقدس تبدیل شده است این موسسه ضمن همسان گزینی در امر ازدواج نسبت به ارائه خدمات پیرامون ازدواج مانند اشتغال زایی، مسکن، جهیزیه، مراسم عروسی و... نیز فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در گذشته برای ازدواج جوانان، خانواده‌ها و اقوام ورود پیدا می‌کردند و در مرحله آخر جوانان وارد می‌شدند و باتوجه به اینکه خانواده ها مجرب و با تجربه تر بودند بسیاری از مشکلات وجود نداشت اما امروزه به دلیل اینکه جوانان خود اقدام به امر ازدواج می‌کنند حضور مشاور و راهنما در انتخاب هم کفو ضروری است.

فاطمه مرتضوی، مدیر داخلی موسسه الزهرا (س) نیز در این نشست با بیان اینکه محدودیت سنی برای ثبت‌ نام افراد برای انتخاب همسر نداریم، عنوان کرد: خط قرمز موسسه ازدواج مجدد و موقت است؛ زیرا خانواده‌ها ما را امین آینده فرزندان شان می‌دانند به همین خاطر اگر هر کدام از کارمندان موسسه نیز این اشتباه را مرتکب شوند اخراج می‌شوند.

شایان ذکر است مشروح خبر این نشست به زودی در ایسنا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha