• سه‌شنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401041409402
  • خبرنگار : 50448

برگزاری نشست شهدای حرم رضوی در بوشهر

برگزاری نشست شهدای حرم رضوی در بوشهر

ایسنا/بوشهر مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری عملیات نشست شهدای حرم رضوی در ۱۰ نقطه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این عملیات با محوریت ارتقا و توانمندی سطح حلقه‌های میانی و با موضوع گفتمان مبانی امامت، سنگر تبیین و خدمات بنیاد هدایت برگزار شد.

وی تصریح کرد: بعد از برگزاری تشکیل ستاد عملیات استان بوشهر و نشست راهیاران شهرستانی، این نشست در ۱۰ نقطه از استان برگزار شد.

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: رویکرد و راهبرد اصلی بنیاد هدایت ارتقاء مهارت و توانمندسازی تمامی امامان میانی استان است و تمامی امامان استان را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده ادامه داد: در این نشست‌ها چند بحث با موضوع شبکه امامت مورد بررسی قرار گرفت از جمله مباحث مطرح شده که نیاز بازخوانی آن در عرصه میدان تبلیغ ضروری بود گفتمان مبانی امامت است لذا با رویکرد جدید قرار است از امام جماعت به امام محله با کارکردهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... برسیم.

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: از جمله محتواهای ارائه شده در این نشست با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، موضوع سنگر تبیین نیز ارائه شد.

وی ابراز داشت: خدمات بنیاد هدایت از جمله موضوعاتی است که دغدغه ذهنی خیلی از امامان جهت پشتیبانی عرصه میدان تبلیغ بود و با ارتقا شبکه امامت خدمات خوبی در حوزه نهادهای حاکمیتی در قالب تفاهمنامه‌های مختلف ایجاد شده است.
 حجت‌الاسلام صادق‌زاده تصریح کرد: محور دیگر در بحث خدمات رویکرد عملکردی به فعالیت‌های امام است که تمامی خدمات بر مبنای همین محور خواهد بود.

وی گفت: از جمله برنامه‌های جانبی این نشست دیدار با مبلغین شاخص، امامان جمعه و شورای تبلیغ شهرستان‌ها است که تبیین خوبی در این سطوح انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha