• سه‌شنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401041409479
  • خبرنگار : 71460

ماتیچ: به خاطر مورینیو اینجا هستم

ماتیچ: به خاطر مورینیو اینجا هستم

بازیکن محبوب ژوزه مورینیو از این مربی پرتغالی به عنوان یک عامل مهم در پیوستن به این تیم یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، نمانیا ماتیچ ۳۳ ساله که طی ۵ سال حضور در اولدترافورد ۱۸۹ بازی برای قرمزها انجام داد، بار دیگر شاگرد مورینیو شد. این بازیکن صرب در چلسی و یونایتد برای مورینیو بازی کرد و حالا برای سومین‌بار در تیم او حضور خواهد داشت.

او قراردادی یک ساله با جالوروسی امضا کرد که اخیراً پس از شکست یک بر صفر فاینورد در فینال، اولین قهرمان لیگ کنفرانس اروپا لقب گرفت.

ماتیچ در مراسم معارفه خود ابتدا درباره رابطه خود با مورینیو و خاطرات آن‌ها با هم صحبت کرد و گفت:  ما به خوبی یکدیگر را می شناسیم و خوشحالم که او را اینجا پیدا کردم. من به خاطر او اینجا هستم، اما خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ خواهم بود. من سعی می کنم رکورد لمپارد را به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی را زیر نظر مورینیو داشته است شکست دهم. فکر می‌کنم تیم بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌تواند در آینده به افتخارات مهمی برسد. نمی‌توانم برای شروع بیش از این صبر کنم.

او در مورد جدایی اش از منچستریونایتد نیز صحبت کرد و گفت بعد از هشت سال و نیم من یک تجربه جدید می‌خواستم. رم چالش مهمی برای من است. می‌توانستم در لیگ برتر بمانم اما تصمیم گرفتم در ایتالیا چیزهای جدیدی را امتحان کنم. باشگاه‌های خوب زیادی در ایتالیا وجود دارند و سطح لیگ بالا است. من متقاعد شده‌ام که انتخاب درستی انجام داده‌ام. یونایتد چندین سال است که عنوانی کسب نکرده ولی قطعا پیشرفت خواهد کرد و برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. سخت است که بگوییم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من در آنجا بسیار خوشحال بودم.

ماتیچ در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: مذاکره با رم سریع انجام شد زیرا جاه طلبی‌های باشگاه و مربی مانند جاه طلبی‌های من بود. قهرمانی لیگ کنفرانس روی انتخاب من تأثیری نداشت. من همه بازیکنان رم را می‌شناسم. برای مثال پلگرینی یکی از بهترین‌هاست. او یک فوتبالیست بزرگ است و ما درک خوبی خواهیم داشت. تمرینات به زودی آغاز می‌شود و ما باید همه چیز را در زمین نشان دهیم. تیم رم یک تیم باکیفیت و با تعادل مناسب از بازیکنان جوان و باتجربه است. طبیعی است که پس از سال‌ها بازی در منچستریونایتد پیشنهاد بازی زیادی داشته باشیم اما من رم را می‌خواستم و می‌خواستم دوباره با مورینیو در یک تیم تیم باشم. من چند گزینه داشتم ولی متقاعد شده‌ام که انتخاب درستی انجام داده‌ام.

در نهایت، ماتیچ در مورد اینکه آیا قبل از تصمیم گیری برای امضای قرارداد با رم با مورینیو صحبت کرده است و آیا مربی پرتغالی تابستان گذشته با او تماس گرفته است یا خیر صحبت کرد و گفت: همانطور که قبلاً گفتم ما رابطه خوبی داریم، اما سال گذشته در مورد انتقال به رم صحبت نکرده بودیم. چند ماه پیش این اتفاق افتاد. در فوتبال هرگز نمی‌دانی اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. زمانی که چند ماه پیش صحبت کردیم و به طور خاص در مورد رم صحبت کردیم، او به من گفت که من را اینجا می‌خواهد و این عاملی قوی در انتخاب من بود. 

ماتیچ در ماه آوریل تایید کرد که پس از پایان قراردادش، دوران حضورش در یونایتد را به پایان خواهد رساند و در لیست ۱۱ بازیکن مازاد این تیم قرار گرفت. ادینسون کاوانی، لی گرانت، جسی لینگارد، خوان ماتا و پل پوگبا نیز که قراردادشان در ماه ژوئن به پایان رسید یونایتد را ترک کردند و به دنبال تیم‌های جدید هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha