• چهارشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401041510845

پیکر مطهر سروان شهید رضا کریمی در شیراز به خاک سپرده شد

پیکر مطهر سروان شهید رضا کریمی در شیراز به خاک سپرده شد

ایسنا/فارس مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری سروان شهید رضا کریمی، مربی چتربازی ارتش در شیراز با حضور فرماندهان نظامی، مسئولان استانی، خانواده معظم شهید و کارکنان نیروهای مسلح در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس چهارشنبه ۱۵ تیر در مراسم وداع با این شهید که در میدان صبحگاه تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد، در  سخنانی با عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهید خاطرنشان کرد: شهید کریمی به تصدیق والدین، همسر و همرزمانش همیشه آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) را داشته و از آنجا که تیپ قهرمان ۵۵ هوابرد در دوران دفاع مقدس ۲۳۰۰ شهید، بیش از ۱۲ هزار جانباز  و ۱۳۰۰ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرد، می‌توان دریافت که در حقیقت آرزوی دیرینه این مرد آسمانی اجابت گردیده است.

او ابراز امیدواری کرد که همه سربازان ایران اسلامی راه شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار داده و افتخار شهادت در راه خدا نصیب تمام افرادی شود که مخلصانه برای اعتلای نظام مقدس اسلامی ایران تلاش و کوشش می کنند.

در ادامه مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید گرانقدر با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و مردم شهید پرور شیراز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار و سپس در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این شهید نیز امروز ساعت ۱۶ در مسجد خاتم الانبیا واقع در خیابان احمدی جنوبی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سروان شهید رضا کریمی از حافظان قرآن کریم و فرمانده یکی از گروهان‌های پیاده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز بود که حین اجرای عملیات آموزش چتربازی در منطقه نصرآباد اصفهان دچار سانحه گردیده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha