• پنجشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401041611291

توسط جهاددانشگاهی قم برگزار شد؛

کارگاه تولیدی پوشاک؛ پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

کارگاه تولیدی پوشاک؛ پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/قم مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم از افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با نشست هم افزایی توانمند سازی بانوان روستایی عنوان کرد: این نشست در راستای همفکری و هم افزایی برای مهارت آموزی و اشتغال بانوان روستایی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست در رابطه با نقش توانمندسازی بانوان و اشتغال آنان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقدامات انجام شده در رابطه با اشتغال بانوان نکاتی بیان شد.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این نشست کارگاه تولیدی پوشاک افتتاح شد، بیان کرد: این کارگاه به همت یکی از پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و با همکاری شورا و دهیاری روستا مبارک آباد راه اندازی شد.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم ادامه داد: این کارگاه که در گذشته فقط یک مجتمع آموزشی بود به یک کارگاه اشتغال آفرین برای بانوان روستا تبدیل شد که ظرفیت توسعه‌ای نیز دارد.

وی با تاکید بر اینکه این کارگاه با همکاری چند جانبه راه اندازی شده است، گفت: اداره کل اتباع قم، دبیر خانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، جهاد دانشگاهی قم، شورا و دهیاری روستای مبارک آباد و دفتر تسهیلگری و توسعه شهر قائم با همکاری و تعامل با یکدیگر توانستند که این کارگاه اشتغال محور را در راستای توانمند سازی بانوان ایجاد کنند.

شریفی با بیان اینکه این کارگاه ظرفیت اشتغال برای ۱۵ نفر را فراهم کرده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیشرانان مشاغل خانگی با بازار فروش ارتباط دارند، تجهیزات مورد نیاز فراهم شد و افراد مورد نیاز هم آموزش های لازم را دریافت کردند و این کارگاه افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha