• پنجشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401041611318

معاون سیاسی استاندار کرمان:

گفتمان دولت بر پایه مردم است/ مردم ولی نعمت در مکتب شهید سلیمانی هستند

گفتمان دولت بر پایه مردم است/ مردم ولی نعمت در مکتب شهید سلیمانی هستند

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دولت ما دولتی مردمی است و در مکتب شهید سلیمانی مردم ولی نعمت هستند.

دکتر رحمان جلالی ظهر امروز ۱۶ تیرماه در جلسه سازمان‌های مردم نهاد با تاکید بر اینکه دولت ما دولتی مردمی است و در مکتب شهید سلیمانی مردم ولی نعمت هستند، گفت: اولین وظیفه مسئولین گوش دادن به سخنان و درد و دل‌های مردم بوده چرا که گفتمان دولت بر پایه مردم است لذا تا شنونده خوبی برای دغدغه های مردم نباشیم نمی توانیم مشکلات اجتماعی را حل کرده و کار نظام نیز پیش نمی رود.

جلالی نقش سازمان‌های مردم نهاد را در تحقق توسعه و مداخلات اجتماعی قابل توجه و توانمندسازی آنها را امری ضروری دانست و گفت: اگرچه سمن ها می توانند بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل کنند اما به نظر می رسد عدم بستر سازی مناسب در این زمینه و همچنین عدم آگاهی دقیق مردم از فعالیت های این تشکل ها، اثربخشی فعالیت های آنها را کم رنگ کرده است.

وی با اشاره به اینکه نظام بر اساس کار تشکیلاتی پیش می‌رود افزود: بهتر است ابتدا فهم و نگرش ما در این قضیه اصلاح شود و به این باور برسیم که هم حاکمیت به این مجموعه ها نیاز دارد و هم این مجموعه ها به حاکمیت نیاز دارند و با این نگرش و با هم اندیشی می توان به اهداف رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه اظهار داشت: کار در کشور و مشارکت‌های سیاسی نیاز به حلقه های میانی دارد و سمن ها همان حلقه های میانی هستند که مطالبات مردمی را با حاکمیت پیوند می‌دهند لذا تا آرایش قرارگاهی و پیگیری مطالبات در جلسات نباشد این حلقه ناقص می‌ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha