• پنجشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401041611367
  • خبرنگار : 50177

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خبر داد:

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای اشتغال نیازمندان لرستان

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای اشتغال نیازمندان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس بنیاد مستضعفان کشور از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه توسط بنیاد مستضعفان برای اشتغال نیازمندان لرستان خبر داد.

پرویز فتاح در خصوص ساخت مسکن  برای خانواده های دو معلول و بالاتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۰۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکونی سهم لرستان ۴۵۰ واحد است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: برای ساخت واحد مسکونی برای مددجویات تحت پوشش کمیته امداد نیز تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مستضعفان و کمیته امداد منعقد شده است و  ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم و صعب‌العبور در حال ساخت داریم که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند.

فتاح افزود: تاکید شده که واحدهای مسکونی مستحکم و با کیفیت ساخته شود و چنانچه ساخت این ۸۰۰ واحد مسکونی  زودتر از مدت دوساله تفاهم‌نامه به انجام برسد آن را تکرار خواهیم کرد.

وی از توزیع ۲۱ هزار بسته لبنی بین مددجویان کمیته امداد و ۱۰ هزار بسته معیشتی لبنی در میان مددجویان بهزیستی لرستان به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزارتومان خبر داد و گفت: برای اولین  بار بسته معیشتی لبنی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: همچنین برای دهک‌های موردی  ۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی در راستای حمایت‌های موردی در اختیار  این دو نهاد قرار داده می‌شود.

فتاح در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان بیان کرد: برای اشتغال این قشر در لرستان ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه توسط بنیاد مستضعفان پرداخت خواهد شد و چناچه کامل جذب شود مجدد تکرار می‌شود و هدف بنیاد مستضعفان از پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال و فرصت شغلی برای متقاضیان است.

وی گفت: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث خانه‌های بهداشت، مدارس، آسفالت و... و. برای مناطق محروم  شهرستان‌های الیگودرز و کوهدشت در نظر گرفته شده که جذب این اعتبار تلاش مسئولان استان را می‌طلبد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha