• جمعه / ۱۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401041711750
  • خبرنگار : 50469

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران:

ایلام به زودی مرکز توسعه نفت و گاز خواهد شد

ایلام به زودی مرکز توسعه نفت و گاز خواهد شد

ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه سیاست دولت سیزدهم این است که اقتصاد نفت و گاز مبتنی بر توسعه پایدار باشد، گفت: عوارض مربوط به آلاینده ها باید در هر شهر داده شود و پیمانکاران موظف هستند حداقل یک حساب در محل فعالیت خود داشته باشند و اگر پیمانکاری تمکین نکند باید عذر آن خواسته شود.

دکتر «محسن خجسته مهر» در نشستی که با حضور استاندار ایلام و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد، اظهار کرد: در خدمت مردم ایلام بودن توفیق بزرگی است. امیدواریم حاصل این جلسه بالا بردن توان اقتصادی ایلام باشد.

میرعامل شرکت ملی نفت ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم این است که اقتصاد نفت و گاز مبتنی بر توسعه پایدار باشد. نظر ما این است که توسعه باید متوازن باشد.
خجسته مهر با اشاره به اینکه ایلام یک استان قوی و غنی است، تصریح کرد: امروز باید در یک جبهه دیگر فعالیت و جهاد کنیم و چه جهادی بهتر از خدمت به مردم است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت با شاره به اینکه عمده ذخار نفت در استان ایلام است، تاکید کرد: حدود ۳۵ میلیارد نفت درجا در مخازن نفتی داریم. چیزی حدود ۱۵ میدان نفتی در استان وجود دارد که پتانسیل توسعه قابل توجه‌ای دارد.
خجسته مهر افزود: بایستی تا سال ۱۴۰۸ حدود ۱ میلیارد متر مکعب تولید روزانه‌ی گاز را به ۱ و نیم میلیارد متر مکعب ارتقاء دهیم. همچنین بخشی از چاه‌های فاز دوم حفاری شده است.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران آینده تولید نفت و گاز را در ایلام درخشان دانست و گفت: تمام میدادین مشترک حوزه ایلام تعیین تکلیف شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اگر فردی از پیمانکار جدا شود باید یک فرد بومی جایگزین او شود، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که تا سال آینده ان جی ال سه هزار و صد به بهره برداری برسد.
خجسته مهر در خصوص نیروهای بومی گفت: ۲۰۰ نفر از همشهریان ایلام تحت آموزش تخصصی و حرفه‌ای در خصوص نفت و گاز قرار می‌گیرند این به تصویب رسیده و به زودی شروع خواهد شد. 
وی در بحث بهداشت و درمان هم گفت: بهداشت و درمان یک شاخص رفاهی است. تجهیز مرکز درمانی ایلام را بر عهده خواهیم گرفت.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایلام با اشاره به اینکه ایلام همزاد انقلاب است و مردم آن عاشق اهل بیت (ع) هستند، تاکید کرد: در ایام اربعین کمک ویژه ای برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) خواهیم داشت. 
وی ادامه داد: عوارض مربوط به آلاینده ها باید در هر شهر داده شود. پیمانکاران موظف هستند حداقل یک حساب در محل فعالیت خود داشته باشند. مردم به دنبال کار آفرینی هستند. اگر پیمانکاری تمکین نکند باید عذر آن خواسته شود. میتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم. کارآمدی برای ما اهمیت دارد. به دنبال اجرای عدالت هستیم. ایلام به زودی مرکز توسعه نفت و گاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha