• شنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401041812083
  • منبع : نمایندگی سمنان

تخصیص نقدی ۸۷۵ میلیارد تومان از اعتبارت سفر رئیسی به استان سمنان

تخصیص نقدی ۸۷۵ میلیارد تومان از اعتبارت سفر رئیسی به استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تخصیص نقدی بالغ بر ۸۷۵ میلیارد تومان از اعتبارت سفر رئیسی به استان سمنان خبر داد.

محمد حمیدی  ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان به همراه جمعی از مدیران شهری و روستایی استان به مناسبت روز شهرداری و دهیاری، اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ۵ هزار میلیارد تومان‌ اعتبار عمرانی اختصاص یافته که تاکنون و در مرحله اول بیش از ۸۷۵ میلیارد تومان‌ آن به صورت نقدی به استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تسهیل در امور مردم در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی ما در استان است تصریح کرد: در راستای تسهیل در امور مردم، تاکید بر استفاده از تکنولوژی‌های نوین و روز و توسعه دولت الکترونیک در سطح شهرداری و دهیاری‌ها در دستور کار قرار دارد.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان: افزود: شفاف سازی در امور حوزه شهری و روستایی برای جلوگیری از ایجاد رانت از دیگر برنامه‌های کاری حوزه عمرانی استان است که مَدنظر و توجه قرار دارد.

حمیدی اضافه کرد: تلاش شده تا ارتباط بسیار مطلوبی بین شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی برای تسهیل در امور مردم محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: تعداد بسیار زیادی از پرونده‌های معطل مانده در کمیسیون ماده ۵ با رویکرد استاندار سمنان به منظور تسریع در امور مردم، با دقت لازم بررسی و رسیدگی شد و پرونده‌ها در حال حاضر به روز است.

معاون عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: طرح جامع شهر شهمیرزاد که بیش از ۱۰ سال معطل مانده بود، هفته گذشته تصویب و توسط استاندار سمنان ابلاغ شد.

وی همچنین تصریح کرد: پرونده‌های موجود در کارگروه مغایرت‌ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه روستایی نیز با دقت بررسی و به روز شده است.

حمیدی بااشاره به حمایت های تسهیلاتی از واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان اظهار کرد: وام های بسیار خوبی به‌خصوص پس از سفر ریاست جمهوری به استان در قالب تسهیلات روستایی و اشتغال پرداخت شد و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: ما در استان سمنان در بحث مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور پیشرو هستیم و هم‌اکنون نیز آمادگی لازم برای پرداخت وام مسکن روستایی جهت مقاوم سازی منازل، وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ۵۴ هزار نفر ثبت‌ نامی در بحث نهضت ملی مسکن در استان انجام شد که تاکنون ۳۵ هزار نفر رد درخواست داده و از لیست خارج شدند و زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان در حوزه شهری و روستایی برای تمامی متقاضیان واجد شرایط تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha