• دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401042013744
  • خبرنگار : 71617

با اعلام سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال؛

رفتن اسکوچیچ قطعی شد/ کمیته فنی صلاحیت کی‌روش را هم تایید نکرد

رفتن اسکوچیچ قطعی شد/ کمیته فنی صلاحیت کی‌روش را هم تایید نکرد

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ صلاحیت فنی لازم را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ندارد.

به گزارش ایسنا، طبق تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ، دیگر صلاحیت فنی لازم برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران را ندارد.

ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز (دوشنبه) این کمیته اظهار کرد: هم خبر خوب داریم و هم خبر بد. تصمیماتی گرفته شد که کلیات آن را فدراسیون اعلام می‌کند. رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است. در این جلسه این مسائل بحث شد اما کمیته فنی به این نتیجه رسید که گزینه‌هایش را اعلام کند. به صورت تصویری با آقایان ماجدی، محصص و استیلی صحبت شد و نظر کلیه اعضای کمیته فنی مدنظر قرار داده شد.

او درباره حضور کی‌روش در گزینه‌های کمیته فنی توضیح داد: کمیته فنی صلاحیت او را هم تایید نکرد.

قاسمپور درباره نامناسب بودن زمان برکناری اسکوچیچ عنوان کرد: تصمیمی بوده که گرفته شده و درباره آن مشورت شده است. این رای قاطع کمیته فنی بود و اکثریت با حضور اسکوچیچ مخالفت کردند.

وی ادامه داد: من از ابتدا هم با انتخاب اسکوچیچ مخالف بودم، در میانه‌های راه هم مخالف بودم و الآن هم مخالفم ولی متاسفانه زمان را از دست دادیم. به دلایلی رسیدیم که بودن اسکوچیچ نمی‌تواند تیم ملی را کمک کند و حتی من هم که نگران زمان بودم و معتقد بودم دیگر وقت کنار گذاشتن اسکوچیچ نیست، با مطرح شدن آن دلایل با رفتن اسکوچیچ موافقت کردم. من در مسائل مالی اشراف ندارم و به ما ربطی ندارد. می‌خواهد توافق آن‌ها یک دلار باشد یا یک میلیارد دلار.

سخنگوی کمیته فنی اصافه کرد: اگر تصمیم گرفته می‌شود که مربی جدیدی بیاید، فدراسیون خودش به فکر تامین منابع مالی آن است. ما تحت هیچ فشاری این تصمیم را نگرفتیم اما قاطعانه به این نتیجه رسیدیم که اسکوچیچ تمام شده است و نمی‌تواند به ما کمک کند. ماجدی عضو کمیته فنی و سرپرست فدراسیون فوتبال است. ما به عنوان کمیته فنی نظراتمان را اعلام کردیم و فدراسیون آن را اعلام می‌کند. ما به جمع‌بندی رسیده‌ایم اما سخنگوی فدراسیون فوتبال باید آن را اعلام کند. شاید حتی تصمیم ما عوض شود.

قاسمپور در خصوص این که احترامی که باید به اسکوچیچ گذاشته می‌شد، انجام شده یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم هیچ توهینی به اسکوچیچ نشده و بحث صلاح مملکت و تیم ملی است. اگر خود قاسمپور هم نمی‌تواند کمک کند، باید برود. نظر کمیته فنی، نظری با مشورت تمام اعضاست و حتی می‌توانند آن را عوض کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۱۸:۰۳

مظلوم کشی کردید و نتیجه اش رو ببینید. کلی خسارت از جیب مردم ایران و جهارمی در گروه و مدت ها بی مربی بودن. نتیجه قرار گرفتن افراد بی صلاحیت در فدراسیون اینه.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۱۸:۲۰

ما باید یک گزینه خارجی مناسبی را برای تیم ملی کشورمان به عنوان سرمربی انتخاب نماییم گزینه داخلی اصلا اصلا نداریم درکل گزینه های داخلی بسیار بسیار بسیار حاشیه دارند ونمی توانیم گزینه داخلی به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب نماییم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۱ ۱۲:۳۶

بله فقط فقط گزینه خارجی مناسب کلا به درد تیم ملی مان می خورد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۱۸:۲۳

جوادنکونام بهترین گزینه.علی دایی چندوقت ازفوتبال دوربود.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۱۹:۰۹

از لحاظ فنی، اخراج اسکوچیچ در این مقطع زمانی یه جور دیوانگی و خودکشی فوتبالی به حساب میاد! مسائل اخلاقی هم که بماند برای بعد، و تاریخ قضاوت خواهد کرد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۱۹:۱۷

ناجوانمردانه و کثیف بود کاری که با ایوویچ شد. یاد آن تحقیر عرق شرم بر پیشانی مردم ایجاد می شود، هنوز. تاریخ تکرار شد..... (تجربه رو تجربه کردن خطاست)

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۱۹:۴۵

مربی داخلی هم زیادیه این تیم ملیه ، تیمی که حتی یک عنوان در سطح جهانی نداره

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۰:۰۲

لطفا حمید استیلی رو هم بندازید بیرون

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۰:۱۲

حالا مگه کیروش قبول کرده بود؟ ولی کیروش بهترین گزینه هست. هم دانش داره هم بچه ها رو می شناسه. سریع می تونه تیم رو بیاره رو شیپ.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۰:۲۳

یاد حرف دیشب خداداد افتادم که می‌گفت اسکوچیچ صد در صد میره و تصمیم جای دیگه گرفته شده در حالیکه نفر فدراسیون میگفت نه میمونه واقعا مافیا رو معنا کردند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۱:۲۸

مسخره یازی . می بینم دلالان حسابی تونستند کارشان را پیش ببرند . ویلموس اومد تقریبا تیم را حذف کرد و این آدم برای اولین بارتیم را با آبرو بالا برد . حالا برید دزدی کینید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۱:۵۸

از جایی که خیلی خیلی خیلی بالاتر از فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش است معلوم بود که قصد دارند مربی جام جهانی فوتبال یک مربی ایرانی باشد. همین

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۲:۱۹

واقعا خراب کردید. هم مربی رو با کلی خسارت از دست دادیم و هم کسی رو نداریم یا مثل ویلموتس سرکیستون می کنه.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۰ ۲۳:۳۱

دعوا بر سر پول است. ببینید چقدر در این قراردادها پول جابجا میشود و حق دلالی گرفته می شود که حتی مهدی تاج هم میخواهد برگردد.