• سه‌شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401042114181
  • خبرنگار : 30188

آشنایی با تجهیزات برقی و روشنایی کابینت

آشنایی با تجهیزات برقی و روشنایی کابینت

پریز توکار کابینت و چراغ زیر کابینتی از جمله پرکاربردترین تجهیزات برقی هستند که در انواع کابینت‌ها استفاده می‌شوند. چراغ زیر کابینتی می‌تواند زیبایی فضای آشپزخانه را دوچندان کند. آشپزخانه قلب خانه است و زیبایی آن تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون خانه دارد. امروزه در قسمت‌های مختلف خانه برای زیبایی بیشتر، از نورپردازی استفاده می‌شود. برای آشنایی با تجهیزات برقی و روشنایی کابینت با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از ایما یراق، چراغ زیر کابینتی دارای ولتاژ بسیار پایین است و مصرف برق آن زیاد نمی‌باشد. چراغ زیر کابینتی در ویترین‌ها نیز برای نورپردازی مخفی استفاده می‌شود. نورپردازی باعث ایجاد تغییرات شگفت‌انگیز در هر فضایی می‌شود. بیشترین بخش یک آشپزخانه را کابینت‌های آن تشکیل می‌دهند. بنابراین زیبایی و نورپردازی کابینت می‌تواند باعث تغییرات بسیار زیادی در فضای آشپزخانه شود.

چراغ زیرکابینتی در زیر کابینت نصب می‌شود و نقاط کور و تاریک آشپزخانه را روشن می‌کند. در ویترین‌ها نیز از چراغ‌های زیر کابینتی جهت جلوه دادن به وسایل و لوازم داخل ویترین استفاده می‌شود. این چراغ‌ها از نظر اقتصادی به‌صرفه هستند و برای ایجاد روشنایی در شب نیز بسیار مناسب می‌باشند. چراغ‌های زیر کابینتی را می‌توان به عنوان نمونه‌ای از انواع چراغ‌های خطی به حساب آورد. این نمونه چراغ‌ها مصرف کمی دارند و طول عمر آن‌ها نیز زیاد می‌باشد.

روش اتصال چراغ‌های زیرکابینتی

چراغ زیرکابینتی را می‌توانید با سه روش مختلف به منبع برق متصل کنید. انواع مختلفی از چراغ‌های زیر کابینتی وجود دارند که از طریق دوشاخه و مستقیما به منبع برق متصل می‌شوند. اما بهتر است سیم و دوشاخه نمایان نباشد زیرا باعث بهم ریختگی فضای آشپزخانه می‌شود. نمونه‌ای دیگر از چراغ‌های زیرکابینتی از طریق سیم کشی به کلید برق متصل می‌شوند. نمونه‌ی سوم این چراغ‌ها با باتری کار می‌کنند و قابل شارژ می‌باشند. هنگام نصب این چراغ‌ها باید به بسیاری از موارد توجه داشته باشید. هنگام نصب این چراغ‌ها باید رطوبت محل نصب مورد بررسی قرار گیرد. برای جاهایی که در معرض رطوبت هستند بهتر است از نوع روکش‌دار چراغ‌های زیرکابینتی استفاده کنید.

پریز توکار کابینت

در طراحی آشپزخانه‌های امروزی از پریز توکار کابینت استفاده می‌شود. تعداد لوازم برقی که در آشپزخانه استفاده می‌شوند بسیار زیاد هستند. بنابراین پریزهای موجود در آشپزخانه نمی‌توانند پاسخگوی این تعداد لوازم برقی باشند. پریز توکار کابینت ایده‌ای بسیار مناسب برای برطرف کردن این مشکل می‌باشد. پریز توکار امکان استفاده چندین وسیله برقی را با هم فراهم می‌کند. پریز توکار کابینت دارای دو نمونه مستطیلی و استوانه‌ای می‌باشد. برای ایمنی بیشتر پریز توکار یک روپوش بر روی آن تعبیه می‌شود. نمونه‌ای دیگر از پریزهای توکار نیز وجود دارند که دارای موتور می‌باشند و با فشردن یک دکمه به صورت خودکار از محل نصب خود خارج می‌شوند.

تنوع مدل‌های پریز توکار کابینت و چراغ‌های زیر کابینتی در بازار بسیار زیاد است. اما در انتخاب لوازم و وسایل برقی باید دقت کافی داشته باشید. ایمنی و کیفیت لوازم برقی که در آشپزخانه استفاده می‌شوند، بسیار حائز اهمیت است. تناسب رنگ و طرح این لوازم با طرح و رنگ کابینت آشپزخانه نیز از جمله نکاتی است که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی چراغ زیر کابینتی

برای اطلاع دقیق از قیمت لوازم و تجهیزات برقی آشپزخانه می‌توانید به مراکز فروش آن‌ها مراجعه کنید. اما اگر امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد می‌توانید به صفحات اینترنتی فروش این مراکز مراجعه کنید. اکثر فروشندگان و تولیدکنندگان این محصول یک سایت اینترنتی جهت ارائه خدمات غیرحضوری ایجاد کرده‌اند. نمونه‌های مختلف پریز توکار و چراغ زیرکابینتی به همراه قیمت‌هایشان در این صفحات موجود است. با بررسی نمونه‌های محصول به همراه قیمت‌هایشان در سایت ایما یراق می‌توانید متناسب با سلیقه و هزینه خود خریدی مطمئن انجام دهید. با خرید اینترنتی می‌توانید مستقیما با تولیدکننده و فروشنده تجهیزات برقی آشپزخانه ارتباط برقرار کنید. برقراری ارتباط به طور مستقیم باعث کاهش هزینه و حذف واسطه‌ها می‌شود، بنابراین بسیاری از خریداران سعی می‌کنند از این روش خرید استفاده کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha