• سه‌شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401042114216
  • خبرنگار : 71617

نوازی: کاری کرده‌اند که بازیکن در انتخاب سرمربی تیم‌ملی دخالت می‌کند

نوازی: کاری کرده‌اند که بازیکن در انتخاب سرمربی تیم‌ملی دخالت می‌کند

بازیکن اسبق تیم‌ملی معتقد است که مربی ایرانی یا خارجی برای ایران در جام جهانی قطر تفاوتی نمی‌کند چرا که تیم‌ملی همیشه با مربی ایرانی هم به جام جهانی صعود کرده است!

به گزارش ایسنا، محمد نوازی، مربی آلومینیوم اراک در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم در تهران اظهار کرد: بعد از شروع پیش فصل در اراک، پنجشنبه به تهران آمدیم. صبح و بعد از ظهر تمرین داشتیم و بازیکنان فشار زیادی تحمل کردند. دیروز بازی کوچکی با تیم امید پرسپولیس داشتیم. فکر می‌کنم همین که بازیکنان‌مان در این فشار، سالم از بازی بیرون آمدند، جای شکر دارد.

او درباره فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه آلومینیوم توضیح داد: یک چیز کلی در همه باشگاه‌هاست. ما نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم یا خارج کنیم. هرکسی پیشنهاد دارد، می‌تواند برود یا بماند. ما بیشتر جوان‌گرایی کردیم و تیم‌مان شرایط بهتری نسبت به پارسال دارد. باید منتظر سوت بازی‌ها باشیم تا عملکردی که داشتیم را پیاده کنیم. کادر فنی و کادر پزشکی وظایفشان را انجام می‌دهند.

مربی آلومینیوم درباره احتمال جذب بازیکن خارجی توسط این باشگاه گفت: نظر آقای رحمتی است. اگر لازم داشته باشیم در دو پستی که لازم داریم، بازیکن خارجی جذب می‌کنیم.

نوازی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده دارند، بیان کرد: بازیکنانی که گرفتیم، جایگزین بوده‌اند. نسبت به اهدافی که گرفتیم، بازیکن جذب کرده‌ایم. برای کسانی که از پیش ما رفتند، آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال حرفه‌ای است.

او درباره برگزاری چهار، پنج روز یک بار دیدارهای لیگ بیست و دوم اظهار کرد: دیگر تصمیمات گرفته شده و ما نمی‌توانیم بگوییم بازی می‌کنیم یا نمی‌کنیم. به هر حال یک برنامه‌ریزی کلی است و فکر می‌کنم می‌توانیم این موضوع را مدیریت کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه درباره وضعیت تیم‌ملی در فاصله چهار ماه تا جام جهانی گفت: متاسفانه باید بگویم که کار درستی صورت نگرفت. ما در هر دوره از جام جهانی با اما و اگر صعود کردیم اما این دوره نه. اگر قرار بود آقای اسکوچیچ را عوض کنیم، باید در موقعش انجام می‌شد. فکر می‌کنم کسانی که راجع به تیم‌ملی صحبت می‌کنند، به دنبال منافع شخصی خودشان هستند. نیاز به اتحاد ملی داریم. متاسفانه بی‌برنامه‌ریزی در مدیریت فوتبال به ما ضربه می‌زند. ما باید الان دغدغه داشته باشیم که بازیکنان‌مان در اردو چه می‌پوشند و مشکلات حاشیه‌ای را جمع کنیم اما متاسفانه اندر خم یک کوچه‌ایم و به دنبال مربی هستیم.

نوازی ادامه داد: اصلا مربی‌ای وجود ندارد که می‌خواهیم مربی عوض کنیم. مربی ایرانی باشد یا خارجی، مشکلات وجود دارد. ما همیشه با مربی ایرانی هم به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما تاکنون توانستیم از مرحله اول صعود کنیم؟ باید به فکر این موضوع باشیم. بازیکن وظیفه‌اش این است که تمرین و بازی کند اما متاسفانه انقدر بعضی عزیزان دخالت بی‌جا می‌کنند که باعث می‌شوند بازیکن هم در انتخاب مربی دخالت کند. این هیچ جای دنیا وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به تیم‌ملی در جام جهانی قطر امیدوار بود، بیان کرد: ما همیشه امیدواریم. همه زحمت کشیده‌ایم که تیم‌ملی به جام جهانی برسد و آن جا ویترین فوتبال است.

بازیکن اسبق تیم‌ملی درباره حواشی‌ای که بازگشت کی‌روش به وجود آورد، توضیح داد: فکر می‌کنم، کسانی که در فدراسیون فوتبال هستند، همه تلاش می‌کنند که در پشت ویترین جام جهانی دیده شوند و همه برای خودشان تلاش می‌کنند و کسی به فکر فوتبال نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۱ ۱۳:۲۳

فقط فقط مربی خارجی کاربلددرد تیم ملی کشورمان می خورد مربی داخلی اصلا اصلا نداریم درضمن مربی داخلی بسیار بسیار حاشیه دارد