• سه‌شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401042114266
  • خبرنگار : 71560

نظری: رئیس‌جمهور سریع‌تر وزیر کار را به مجلس معرفی کند

نظری: رئیس‌جمهور سریع‌تر وزیر کار را به مجلس معرفی کند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع رئیس جمهور در معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نظری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس بیان کرد:‌ امام علی (ع) می‌فرمایند برگزیده‌ترین فرمانده سپاه کسی است که از همه بیشتر به سربازان کمک کند و امکانات مالی بیشتری در اختیار آنان قرار دهد تا در زمان نبرد با دشمن دغدغه‌ای از این حوزه نداشته باشند. یکی از بخش‌هایی که همواره پای کار نظام و مردم ایستاده و سینه خود را سپر بلای وطن کرده است نیروهای نظامی اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می‌باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: علیرغم اینکه عده‌ای از مردم تصور می‌کنند این قشر به لحاظ معیشتی مشکلی ندارند اما نیروهای نظامی به لحاظ معیشتی در مشکل هستند. از آنجا که شغل این افراد تهدیدآمیز است نمی‌توانند در مشاغل دیگر نیز مشغول به کار شوند و لذا در بودجه امسال ما حقوق و مزایای این قشر را ۲۰ درصد بالاتر از کارمندان دولت درنظر گرفتیم اما عملا این اتفاق نیفتاده و افزایش نیافته است. انتظار می‌رود دولت نسبت به اجرای قانون در خصوص افزایش حقوق نیروهای نظامی عمل کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبالغی که به عنوان مستمری بیمه روستایی به روستاییان پرداخت می‌شود با شرایط اقتصادی سازگار نیست. پرداخت ماهانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان به روستاییان پاسخگوی کدام نیاز آن‌ها می‌باشد. این مبلغ توهین به روستاییان است. از سوی دیگر انتظار می‌رود رئیس جمهور هر چه زودتر نسبت به معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یک وزارتخانه کلیدی می‌باشد اقدام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۱ ۱۲:۵۴

فکری به حال افزایش حقوق بازنشستگان سایرسطوح بکنیدومصوبه شورایعالی کارراتصویب واجراکنیدومصوبه ۱۰درصدی افزایش حقوق توسط دولت راباطل نمایید