• سه‌شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401042114712
  • خبرنگار : 50491

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌ فرهنگی:

برندسازی در حوزه صنایع‌دستی مغفول ماند

برندسازی در حوزه صنایع‌دستی مغفول ماند

ایسنا/گلستان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یکی از موضوعات مغفول مانده در حوزه صنایع‌دستی برندسازی محصولات صنایع دستی است.

مریم جلالی ظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از خانه‌های صنایع‌دستی شهرستان گرگان اظهار کرد: باید در حوزه تولید محتوا برای محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد و در حوزه تولید و فروش محصولات فاخر صنایع‌دستی باید پیوست رسانه‌ای به‌منظور معرفی و تبلیغات تولیدات هنرمندان لحاظ شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برندسازی محصولات را یکی از موضوعات مغفول مانده در حوزه صنایع‌دستی دانست و بیان کرد: باید در این حوزه به‌صورت ویژه ورود کنیم، در حوزه تولید و فروش محصولات فاخر صنایع‌دستی باید پیوست رسانه‌ای به‌منظور معرفی و تبلیغات تولیدات هنرمندان لحاظ شود.

گفتنی است؛ در این خانه‌های صنایع‌دستی شهرستان گرگان محصولاتی در رشته‌های جاجیم، گلیم، قلم‌زنی روی مس، رودوزی‌های سنتی، معرق، منبت، سفال، نگارگری، نساجی سنتی، زیورآلات سنتی و غیره تولید و عرضه می‌شود.

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده عالی این وزارتخانه در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به گلستان، امروز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان شد.

برگزاری دیدار و نشست‌های تخصصی با مقامات و مسئولان استانی، بازدید از ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان‌های استان گلستان و دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان و صنعتگران این حوزه از دیگر برنامه‌های سفر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان گلستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha