• چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401042215094

معاون استاندار فارس اعلام کرد:

احتمال اعمال محدودیت‌های کرونایی در فارس

احتمال اعمال محدودیت‌های کرونایی در فارس

ایسنا/فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد که در صورت گسترش سویه جدید بیماری کرونا، ممکن است برای حفظ سلامتی مردم علی‌رغم میل باطنی، محدودیت‌هایی اعمال شود.

اسماعیل محبی پور چهارشنبه ٢٢ تیر در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا در فارس که پس از گذشته نزدیک به سه ماه به صورت اضطراری در محل استانداری فارس برگزار شد، گفت: متاسفانه براساس آمارهای اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با مرحله جدیدی از شیوع ویروس کرونا مواجه شده‌ایم که بخشی از جامعه را درگیر کرده است.

او با بیان اینکه استان فارس در موج‌های گذشته توفیقات بزرگی با همکاری مردم و تلاش مسئولان بدست آورد و مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفت، افزود: در مرحله فعلی هم نگرانی اصلی ما از شدت گسترش سویه جدید اُمیکرون است.

محبی‌پور گفت: علی‌رغم اینکه شدت تاثیرگذاری از نظر میزان مرگ و میر این بیماری را در فارس پشت سر گذاشته‌ایم اما ممکن است سویه جدید این چند اتفاق مهم را رقم بزند. ابتدا اینکه مجموعه کادر بهداشت را از ماموریت‌های دیگر مجددا به سمت کنترل این بیماری سوق دهد و دیگر اینکه مردم را از فعالیت عادی خود محروم کند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه هر فرد در سویه جدید توان انتقال بیماری به ۱۸ نفر را دارد، گفت: تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به ویژه در فضاهای مسقف است.

محبی‌پور اضافه کرد: همچنین تکمیل چرخه واکسیناسیون دومین موردی است که باید از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد و در مراکز درمانی این امر برقرار است. 

معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد: برای سلامتی مردم علی‌رغم میل باطنی ممکن است محدودیت‌هایی اعمال شود و به همین منظور مرکز تزریق واکسن از ۱۰ صبح در استانداری برای ادارات و کارمندان مستقر شده تا مرحله چهارم تزریق شود و جلسات نیز باید با تعداد محدود برگزار شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha