• چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401042215352
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولین اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزیر نیرو: لزوم برق رسانی و احداث خطوط نفوذی برق چاه های کشاورزی با توجه به تکلیف قانونی مقررات در ماده ۳۵ قانون برنامه و ظرفیت ایجاد شده در تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱.

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد به وزیر نیرو: ضرورت سفر به استان محروم لرستان.

حسین میرزایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت برنامه ریزی برای مهار تورم با قطع وابستگی ریال به دلار.

احمد جباری نماینده بندر لنگه به وزیر ارتباطات: لزوم حل مشکل عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در بخش های وسیع از شهرستان های حوزه انتخابیه، به وزیر نیرو مبنی بر لزوم تسریع در انتقال آب از دریا به بستک، به وزیر نفت مبنی بر ضرورت اختصاص منابع مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به زیرساخت های ورزشی و عمرانی در بندرلنگه.

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص برآورده شدن حداقل های بخش بهداشت و درمان، به وزیر دادگستری مبنی بر ضرورت تسریع در صدور اسناد مالکیت املاک تجاری و خانگی حوزه انتخابیه.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر کشور: ضرورت کمک به شهرداری های کوچک در خصوص ترمیم ماشین آلات کارهای عمرانی و پرداخت حقوق.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر آموزش و پروش: چرا در زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش به قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر مصوبه ۱۳۹۴ عمل نمی  شود؟

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور: لزوم اقدام به موقع سازمان محیط زیست در رابطه با اعلام آلایندگی صنایع آلاینده.

سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تامین تجهیزات کارگاهی مورد نیاز هنرستان ها متناسب با رشته های جدید و اقتضائات منطقه ای.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به وزیر کشور: ضرورت تسهیل در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری های شهرهای کوچک، به ئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در اقدام مناسب در خصوص آلودگی هوای متاثر از گرد و غبار، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان، ضرورت ترمیم حقوق سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس آموزش و پرورش، لزوم بومی گزینی شهرستانی دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱.

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان به رئیس جمهور: لزوم توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنها، به وزیر نفت مبنی بر لزوم رسیدگی به فاجعه زیست محیطی جاده رسانی میدان نفتی سهراب و خشک شدن قسمتی از تالاب هویزه.

صمدالله محمدی نماینده بافت به وزیر ارتباطات: ضرورت توسعه شبکه و حل مشکلات تلفن ثابت در مرکز شهرها و روستاها، لزوم تسریع در حل مشکلات دسترسی مردم حوزه انتخابیه به اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران ارزوئیه.

احمد مرادی نماینده قشم به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت ارتقای نمایندگی های آموزش و پرورش در استان هرمزگان، به وزیر نفت مبنی بر لزوم حل مشکل اراضی مردم در طرح انتقال خط لوله.

حسین خسروی نماینده بیرجند به وزرای جهاد کشاورزی و صمت: ضرورت تعیین تکلیف قراردادهای کاری همیاریان بازار، لزوم افزایش بی رویه قیمت کودهای شیمیایی و تبعات بر امنیت غذایی کشور.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم تسریع در برنامه ریزی مناسب برای تامین دارو.

فرهاد طهماسبی نماینده نیریز به رئیس جمهور: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری استخدامی در انجام امور محوله.

مسلم صالحی نماینده اقلید به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پاسخگویی معاونین وزارتخانه به مکاتبات نمایندگان مجلس  شورای اسلامی.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر جهاد کشاورزی: چرا در خصوص پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان سیستان از محل ستاد بحران اقدامی صورت نگرفته است؟

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و شورای عالی کار در خصوص اعمال افزایش مستمری بازنشستگان به کلیه سطوح و بر اساس پرداخت حق بیمه سالیانه.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به وزیر کشور: لزوم تذکر به استاندار مازندران در خصوص نحوه حضور در بین اقشار مردم و اینکه چرا نیروهای حفاظتی استانداری مازندران مانع حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در مراسم تکریم و تودیع فرمانداران قبلی و فعلی شهرستان نوشهر شده و محیط آرام این مراسم را به امنیتی تبدیل نمودند. 

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد به رئیس جمهور: لزوم ساماندهی تاخیر در واریز کسورات حقوق بازنشستگان، لزوم تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و جایگزین فراگیر برای بازنشستگان فرهنگی و لزوم انجام تمهیدات لازم برای دایمی شدن لایحه همسان سازی بازنشستگان طبق ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۲ ۱۵:۲۸

مجلس گذرنامه را همانند گواهینامه رانندگی بدون کارت خدمت کند