• چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401042215531
  • خبرنگار : 50491

معاون دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد

مشکل اسکان دانشجویان در گلستان بیشتر از تهران/تعطیلی خوابگاه‌های خودگردان با شیوع کرونا

مشکل اسکان دانشجویان در گلستان بیشتر از تهران/تعطیلی خوابگاه‌های خودگردان با شیوع کرونا

ایسنا/گلستان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به کمبود خوابگاه دانشجویی در گلستان،‌ گفت: مشکل اسکان دانشجویان در گلستان از تهران هم بیشتر است.

علی اصغر رجبی عصر امروز در جشنواره جایزه ملی صنعت ورزش که در دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای مصداق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، دانشکده فنی و حرفه ای رتبه اول دانشگاه های برتر کشور در المپیاد علمی را از آنِ خود کرد و در حوزه ورزش نیز به چنین جایگاهی دست خواهیم یافت.

وی پیشنهاد داد جشنواره جایزه ملی صنعت ورزش به صورت دوسالانه برگزار شود و متذکر شد: با افزایش مدت زمان جشنواره فرصت بیشتری برای ارسال آثار وجود دارد البته این جشنواره به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه نشریه علمی تخصصی ورزش دانشگاه فنی و حرفه ای ماه گذشته از وزارت علوم مجوز گرفت و آغاز به کار کرد، تصریح کرد: اساتید باید خلاقیت را به منصه ظهور برسانند و ما وظیفه داریم از آن حمایت کنیم.

رجبی با اشاره به اینکه در قبال خوابگاه‌های متاهلی در راستای حمایت از خانواده و ازدواج تکلیف داریم، خاطرنشان کرد: از لحاظ اسکان دانشجویان آنقدر که در استان گلستان مشکل داریم در تهران نداریم و با توجه به اینکه در دولت سیزدهم همه اراده کار و کمک دارند امیدوارم مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این بخش برطرف شود.

وی با بیان اینکه خوابگاه خودگردان به واسطه کرونا و نبود دانشجو جمع شدند، تصریح کرد: عمده تمرکز ما بر خوابگاه دولتی است در همین راستا به صندوق رفاه وعده دادم که پنج خوابگاه را در سطح کشور احداث کنم که این مهم در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: هم‌اکنون المپیاد ورزشی دختران در حال برگزاری است و چهار روز دیگر المپیاد ورزشی پسران شروع می شود، خوشبختانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در رنکینگ مدال پس از دانشگاه تهران و الزهرا رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

رجبی از برگزاری المپیاد کارکنان و اساتید از ۱۲ تا ۱۹ شهریور ماه در ارومیه خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید کردند و به طور قطع تحصیل و تهذیب محقق نمی شود مگر آنکه ورزش در بین این سه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در دوره جدید باید ورزش را از حالت سرگرمی خارج کنیم و هدف از جشنواره صنعت ورزش خلق ثروت است، تصریح کرد. منابع طبیعی ما روزی تمام خواهد شد و باید با سمت خلق ثروت برویم، دانشکده فنی و حرفه ای باید در لیگ تیم داشته باشد و این مهم احصاء شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha