• پنجشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401042215546
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 9 سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

دانلود قسمت 9 سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

برای دانلود قسمت 9 سریال یاغی که امروز صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت نهم سریال یاغی با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها کامل و به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند و همچنین در قسمت ۹ یاغی داستان بسیار جذابی در انتظار شماست.

به گزارش ایسنا به نقل از راشدون، برای شما کاربران دانلود قسمت 9 سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی قرار داده شده است. در این سریال جذاب و باکیفیت، تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید. دانلود سریال یاغی قسمت نهم که این هفته پنجشنبه 23 تیر ساعت 8 صبح منتشر شد.

 دانلود قسمت 9 سریال یاغی 

دانلود قسمت 9 سریال یاغی با حجم رایگان نیم بها

نگاهی به قسمتی که گذشت

طلا یک زن مستقل و رها است. فردی که به نظر می‌رسد در شکل‌گیری شخصیت فعلی بهمن تاثیر بسیاری گذاشته است. اگرچه طلا در وحشت روزهای گذشته و ترسی که از مواجهه با عامل اسیدپاشی روحیه خودش را باخته است اما او شخصیتی مستقل دارد که ترس از دست دادن زیبایی و صلابتش او را منزوی و نگران کرده است.

بهمن در دوراهی مهمی گرفتار شده است. او باید شخصیت فعلی خودش را حفظ کند و از طرفی برای آن که بتواند خاطر طلا را از اتفاق‌های پیش آمده آسوده کند چاره‌ای ندارد تا به پوسته قبلی خود باز گردد. این دوراهی سخت با پیش‌فرض حفظ آبرو شاید بزرگترین چالش شخصیت بهمن باشد. او که با حمایت از کشتی‌گیران جوان تلاش می‌کند رسم پاکی را گسترش دهد و روحیه جنگندگی را در میان آنان زنده نگه دارد حالا گرفتار رسم بی رسمی شده است تا بلکه شرایط آرام زندگی‌اش دستخوش سیلاب حوادث نشود.

طراحی صحنه در یاغی مولود داستان است و تلاش می‌کند فضای داستانی را فارغ از رنگ و لعاب‌های مصنوعی برای مخاطب دلپذیر کند. حس اقتدار و وحشت در قسمت هشتم فارغ از اجرای دقیق کارگردانی مرهون اتمسفری است که طراحی صحنه در سکانس ابتدایی و همین‌طور در سکانس اسیدپاشی بر صورت دختر پورشه سوار به مخاطب القا می‌شود.

داستان قسمت 9 سریال یاغی

در قسمت قبل دیدیم طلا در حال رفتن به سمت جایی است و بلاخره تن به خواسته بهمن برای گیرانداختن کسی که می‌خواست صورتشو اسیدپاشی کنه، داده است. و داستان ادامه داشت تا اینکه خانمی به در خونه جاوید رفته است و می‌گوید یه خیابون عقب‌تر پسرم با برادر شما تصادف کرده و اون و به بیمارستان رسوندم، خودش آدرس شما رو بهم داد تا بیام دنبالتون، عاطی با حال بد و نگران سوار ماشین می‌شود که در میان راه آن زن ناشناس دستمالی روی صورت عاطی می گذارد و بیهوشش می‌کند. حال باید ببنیم که در قسمت 9 سریال یاغی چه در انتظار بینندگان است. همچنین برای دانلود قسمت 19 سریال مهمونی ایرج طهماسب اینجا کلیک کنید.

داستان یاغی

"یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. سریال یاغی قسمت 8 داستان بسیار جذابی دارد.

بازیگران سریال یاغی قسمت 9

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی. آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و… سریال یاغی قسمت هشتم از بالا قابل دریافت است.

درباره سریال یاغی قسمت نهم

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در سریال یاغی بهترین پشت‌صحنه سینما و سریال جمع هستند؛ نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و بارها مورد بازنویسی قرار گرفته است. باید بدانید که همین تیم نویسنده، تجربه نگارش فیلمنامه فیلم شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند. فیلمی که بارها مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و در پخش شبکه نمایش خانگی هم رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرد.

جمع بندی

رسانه راشدون شما را به تماشای و دانلود قسمت 9 یاغی دعوت می‌کند و امیدواریم که از دانلود سریال یاغی قسمت نهم رضایت داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha