• پنجشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401042315650
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد:

مشارکت 75 هزار دانش‌آموز در طرح تابستانی

مشارکت 75 هزار دانش‌آموز در طرح تابستانی

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 75 هزار نفر دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش استان اردبیل مشارکت می‌کنند.

کلام‌الله صفری ۲۲ تیر در آیین افتتاح فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش که در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 450 پایگاه فعالیت‌های تابستانی در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده تا در 49 رشته برای علاقه‌مندان ارائه خدمات آموزشی، تربیتی، ورزشی و هنری را شاهد باشیم.

وی اهداف آموزش و پرورش را در تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: در انجام این وظیفه خطیر همراهی خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان بسیار مهم و مؤثر است و ما باید تلاشمان را انجام دهیم تا خروجی آموزش و پرورش انسان‌های اخلاق‌مدار و ارزش‌مدار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در این مسیر و تربیت انسان‌های شایسته با احساس مسئولیت زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا ما بتوانیم انقلاب اسلامی را در سال‌های پیش رو از نظر نیروی انسانی کارآمد تضمین کرده و در مسیر درست و شایسته هدایت و حمایت کنیم.

صفری افزود: در آموزش و پرورش تنها کسب نمره مد نظر نیست بلکه در کنار تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، باید در هر 6 ساحه سند تحول آموزش و پرورش تعالی نسل آینده را شاهد باشیم.

وی به فرآیند آموزشی در طول سال اشاره کرد و ادامه داد: نباید این فرآیند مختص 9 ماه سال تحصیلی باشد بلکه ایام فراغت تابستان فرصتی است تا دانش‌آموزان با انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود بتوانند در مسیر تحول قرار گیرند.

صفری از اولیای دانش‌آموزان خواست تا با بهبود شرایط کرونایی فرزندانشان را در بهبود فرآیند تحصیلی و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند که این کار در قالب برنامه جبرانی و تثبیت تحصیل دانش‌آموزان تعریف شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تدارک 450 پایگاه را با 49 رشته و همراهی 75 هزار دانش‌آموز در قالب فعالیت‌های تابستانی تا آخر شهریورماه یادآور شد و خاطرنشان کرد: بعد از سپری کردن دوران کرونا، در شرایط کنونی شایسته است فعالیت‌ دانش‌آموزان به صورت هدفمند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha