• پنجشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401042315800
  • خبرنگار : 50291

بزرگداشت شهدای سادات شهر تهران برگزار شد

بزرگداشت شهدای سادات شهر تهران برگزار شد

ایسنا/تهران مراسم گرامیداشت شهدای سادات شهر تهران همزمان با دهه امامت و ولایت با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا تهران برگزار گردید.

به گزارش ایسنا ، به مناسبت دهه ولایت و امامت پیش از ظهر پنجشنبه ۲۳ تیر ماه ، طی مراسمی که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد ، از خانواده شهدای سادات تجلیل به عمل آمد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت شهدای سادات شهر تهران که در سالن مهدیه بهشت زهرا برگزار شد ، خاطر نشان کرد: افتخار می کنیم که در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران نوکری خانواده های معظم شهدا را انجام بدهیم ، در طول ۴ ماه اخیر در مسئولیت بنده کار های بسیار خوبی توسط همکاران بنیاد شهید در شهر تهران انجام داده ایم.

وی ادامه داد: با خانواده معظم شهدا وعده کرده ام که هر پنجشنبه به بهشت زهرا می آیم و بنده با خانواده معظم شهدا از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر دیدار و گفتگو می کنم ؛ در این دیدار ها حدود ۸۰ خانواده مشکلات خود را بیان می کنند و تا جایی که توان داشته باشیم ، مشکلات را بر طرف می کنیم ؛ نشست های صمیمی را در گلزار شهدای بهشت زهرا انجام می دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: روز های سه شنبه در مناطق مختلف تهران دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام می دهیم و ساعات ها درباره مشکلات آنها صحبت می کنیم و به دنبال رفع مشکلات آنها هستیم ؛ دیدار با جانبازان در منازل و آسایشگاه ها در برنامه کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران می باشد و به صورت مرتب و هر هفته انجام می شود.

کریمی یادآور شد: قدردانی و سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می دانیم و با تمام وجود قدردان صبر و ایثار این قشر معزز هستیم.

بزرگداشت شهدای سادات شهر تهران برگزار شد

بزرگداشت شهدای سادات شهر تهران برگزار شد

بزرگداشت شهدای سادات شهر تهران برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha