• پنجشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1401042316074
  • خبرنگار : 71480

معاون رئیس‌جمهور در دیدار استاندار خراسان رضوی:

تسریع در اجرای مصوبات سفر استانی به نفع مردم و زائران امام رضا (ع) است

 تسریع در اجرای مصوبات سفر استانی به نفع مردم و زائران امام رضا (ع) است

معاون امور مجلس رئیس جمهور در دیدار استان خراسان رضوی مهمترین مسائل مربوط به استان و آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر استانی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی روز پنجشنبه در جریان سفر به استان خراسان رضوی در این دیدار که نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت با اشاره به ظرفیت های معنوی و اقتصادی استان اظهار داشت: وجود بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام در مشهد مقدس این شهر را به پایگاه نشر اندیشه امامت و ولایت در جهان اسلام تبدیل کرده است و سالانه میلیون ها نفر از ایران و سراسر جهان برای زیارت بارگاه مطهر رضوی به این استان سفر می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید هر اقدامی برای عمران و آبادانی استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس نه تنها به نفع مردم استان،  بلکه خدمتی در راستای رفاه آسایش زائران آن حضرت می باشد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: با توجه به جایگاه امام رضا علیه السلام در قلوب ملت ایران و ارادتمندان آن حضرت در سراسر جهان، ضرورت دارد توجه ویژه ای به توسعه استان داشت و در اجرای مصوبات استانی تسریع شود.

 در این دیدار نظری استاندار خراسان رضوی گزارشی از روند اجرای مصوبات سفر استانی و برخی موانع موجود در مسیر اجرایی تعدادی از مصوبات ارائه کرد و گفت: مصمم هستیم تمام مصوبات سفر استانی را در زمانبندی تعیین شده اجرایی و عملیاتی کنیم.

در ادامه دیدار، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام، تایباد و  باخرز در مجلس شورای اسلامی با تشکر از معاون امور مجلس رئیس جمهور برای قبول دعوت سفر به استان، به ظرفیت های حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: این گونه سفرها در شناخت ظرفیت مناطق مختلف و تعامل و تفاهم نزدیک دولت و مجلس تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha