• پنجشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401042316121
  • خبرنگار : 50291

معادن استاندار تهران: مسئولان اجرایی در هر مقامی باید در خدمت خانواده‌های شهدا باشند

معادن استاندار تهران: مسئولان اجرایی در هر مقامی باید در خدمت خانواده‌های شهدا باشند

ایسنا/تهران معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مسئولان اجرایی در هر مقامی که هستند باید متواضعانه و خالصانه خدمت به خانواده شهدا را برای خود فرض بدانند و تمام‌قد در خدمت این خانواده‌ها باشند.

به گزارش ایسنا، همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر خم، مراسم بزرگداشت ۱۸۰۰ شهید سادات شهر تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور خانواده‌های شهدا، جوهری معاون استاندار تهران، کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران‌، حجت‌الاسلام‌ محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و برخی دیگر از مسئولان‌ برگزار شد.

در این مراسم، سیدعباس جوهری معاون استاندار تهران اظهار کرد: ارادت به اهل بیت (ع) بویژه حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت صدیقه فاطمه الزهرا (س) یکی از ویژگی‌های بارز همه شهدای عزیز ما بوده است. توصیه به پیروی و حمایت از ولایت اهل بیت(ع) ‌و ولایت فقیه یکی از پرکاربردترین کلمات در وصیت‌نامه‌های شهدا است؛ از این‌رو این رابطه مستحکم شهدا با اهل بیت، باید الگوی ما باشد و در مسیر ایشان گام برداریم.

وی افزود: امروز بی‌شک یکی از شئون عاقبت‌بخیری مسئولان اجرایی استان تهران و برکت در کارها، نسبت نحوه خدمت‌رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا بویژه خانواده سادات شهید است. مسئولان اجرایی در هر مقامی که هستند باید متواضعانه و خالصانه خدمت به خانواده شهدا را برای خود فرض بدانند و تمام‌قد در خدمت این خانواده‌ها باشند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم مسئولان و خانواده‌های شهدا با حضور بر مزار شهدای سادات و نثار شاخه گل به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

دیدار چهره به چهره مسئولان با خانواده‌های شهدا و بررسی مشکلات آنها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha