• جمعه / ۲۴ تیر ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401042416531
  • خبرنگار : 71480

حسینی در نماز جمعه بادرود:

دولت مصمم است ظرفیت‌های کشور را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرد

دولت مصمم است ظرفیت‌های کشور را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرد

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و تبیین برنامه‌ریزی و سیاستگذاری دولت مردمی برای بهبود شرایط زندگی مردم اظهار کرد: بدون تردید با اهتمام ویژه و اقدامات جهادی و انقلابی دولت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از مشکلات عبور کرده و آینده روشنی پیشرو داریم.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی در نماز جمعه بادرود با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک ولادت با سعادت امام هادی علیه السلام، بر لزوم شناخت و ترویج مکتب و اندیشه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تاکید کرد و گفت:  جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر افکار و اندیشه‌های اهل بیت، بنا شده است و  هر مقدار که نظام از صلابت، اقتدار و توانمندی بالاتری برخوردار باشد، بهتر می‌توان اندیشه امامت و ولایت را در سطح جهان گسترش داد.

 وی در ادامه با تشریح اقدامات انقلابی و جهادی دولت مردمی در حوزه‌های مختلف برای جبران کمبودها و کم‌کاری‌های گذشته،  خاطرنشان کرد: متاسفانه در دو دوره گذشته کم کارهای فراوانی صورت گرفته و نه تنها اهتمامی برای رفع مشکلات مردم وجود نداشته بلکه بی‌تدبیری‌های زیادی از بیت‌المال انجام شده است اما این دولت ، مسیر عدالت و خدمت بی‌منت به مردم را در پیش گرفته است و مصمم است با تلاش شبانه‌روزی تمام ظرفیت‌های کشور را برای جبران کمبودها و برطرف کردن مشکلات مردم فعال و شرایط را به نفع مردم متحول کند.

حسینی گفت: همانطور که ملت ایران در حوزه نظامی و دفاعی توانست به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کند، در حوزه اقتصادی نیز می‌تواند به شرایط مطلوبی دست پیدا کند و البته این کار نیازمند عزم ملی است و همه باید دست به دست هم تلاش و مجاهدت کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز رئیس‌جمهور با روحیه جهادی و انقلابی برای عبور از مشکلات تلاش می‌کند و بر اساس برنامه مدون و  اولویت بندی، راهکارهای رفع مشکلات پیگیری می‌شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب همواره استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشورمان را مورد تاکید قرار می‌دادند اما متاسفانه توجه و اراده کافی برای انجام آن وجود نداشت،  اما دولت مردمی اهتمام ویژه‌ای به فعال کردن ظرفیت‌های کشورمان در حوزه داخلی و روابط خارجی دارد و بر این اساس، در یک سال گذشته حجم روابط و سطح همکاری کشورمان با کشورهای همسایه و سازمان‌های منطقه‌ای چندین برابر افزایش یافته است و امیدوار هستیم با افزایش حجم صادرات و رونق اقتصادی شاهد شرایط بهتری در کشور باشیم‌.

وی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر اولویت‌های دولت مردمی دانست و گفت: در دوره گذشته از آنجایی که عده‌ای منافع مادی در واردات داشتند، اهمیت کافی به نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان داده نمی‌شد اما امروز دولت مصمم است از جوانان و شرکت‌های دانش بنیان در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور حمایت و پشتیبانی کند.

 حسینی در ادامه با تأکید بر نگرانی و دغدغه دولت برای کنترل قیمت‌ها و بازار کالاهای اساسی اظهار کرد:  دولت در این راستا با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرده است، تا با تمرکز بهتر و بیشتری بتوان، کنترل موثری بر بازار اعمال کرده و از سوءاستفاده و سوداگری جلوگیری کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha