• شنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401042516608
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل:

عملکرد نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر رضایت‌بخش نیست

عملکرد نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر رضایت‌بخش نیست

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: عملکرد پیمانکار پروژه زمین گرمایی مشگین‌شهر رضایت‌بخش نیست و باید در این حوزه تجدید نظر شود.

سید حامد عاملی در سفر روز گذشته خود به مشگین‌شهر و کلنگ‌زنی مسکن 2 هزار و 500 واحدی مشگین‌شهر اظهار کرد: در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم، چندان کار پیشرفت مطلوبی نداشته در حالی که باید در یک طرح جامع این پروژه فراتر از تولید نیروگاه پنج مگاواتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و متناسب با شرایط منحصر به فرد این منطقه بحث گردشگری و توسعه صنایع جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در مشگین‌شهر سال‌هاست که طرح‌های مربوط به سد معیشتی بی‌نتیجه مانده که امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر به نتیجه رسیده و مردم روستانشین از ثمرات آن استفاده کنند.

استاندار اردبیل آبرسانی به روستاها و تکمیل مجتمع سبلان را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: ما راه توسعه استان را در جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی می‌دانیم و امیدواریم در مشگین‌شهر این طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام مناسب برسد.

عاملی به کلنگ‌زنی 2 هزار و 520 واحد مسکن نهضت ملی در مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: احداث این واحدهای مسکونی در قالب شهرک بنی‌هاشم و در متراژ 96 تا 125 متر آغاز شده و تلاش بر این است تا پایان سال 300 واحد از این تعداد به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل خاطرنشان کرد: در احداث این واحدها از تکنولوژی‌های جدید استفاده شده تا با سرعت و کیفیت مناسب واحدهای مسکونی احداث و تحویل متقاضیان شود.

وی در مورد تکمیل راه‌های مواصلاتی شهرستان به ویژه اردبیل – مشگین‌شهر اضافه کرد: تا پایان سال پرونده این پروژه چهار خطه بسته شده و به صورت کامل بهره‌برداری را از این مسیر ترددی شاهد خواهیم بود.

استاندار اردبیل اولویت و برنامه اساسی دولت را در استان توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و ارتقای درآمد مردم عنوان کرد و ادامه داد: با طرح‌هایی که در 2، سه سال پیش رو اجرایی خواهد شد، امیدواریم تحول اساسی را در مشگین‌شهر و سایر مناطق استان شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha