• شنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401042516976
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رئیس پلیس پیشگیری فراجا خبرداد:

بازگشت بیش از ۳ هزار زائر خانه خدا به کشور / توجه حجاج به توصیه‌های پلیس

بازگشت بیش از ۳ هزار زائر خانه خدا به کشور / توجه حجاج به توصیه‌های پلیس

رئیس پلیس پیشگیری فراجا، با اشاره به آغاز بازگشت زائران حج تمتع از بیست و سوم تیرماه گفت: بحمدالله زائران بیت الله الحرام در کمال امنیت در حال بازگشت هستند.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی به آغاز روند بازگشت زائران حج تمتع از روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه و به لطف پروردگار متعال حسب تدابیر پیش‌بینی شده توسط پلیس و سایر نهادهای دست‌اندرکار، مشکل خاصی که روند بازگشت زائران گرامی را با اختلال روبه‌رو کند وجود نداشته و پلیس پیشگیری فراجا با بسیج تمامی امکانات در ۱۸ ایستگاه پروازی ضمن تامین نظم و امنیت، مشتاقانه از زائران خانه خدا استقبال و تکریم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا صبح روز شنبه ۲۵ تیرماه تعداد ۳ هزار و ۲۷ نفر از حجاج با ۱۲ پرواز از طریق فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، تبریز و کرمان به کشور بازگشته‌اند، افزود: عملیات بازگشت زائران از حج تمتع تا ۷ مرداد در ۱۸ فرودگاه بین‌المللی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری کشور ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که زائران گرامی با عمل به توصیه‌های پلیس و خودداری از حمل اقلام ممنوعه و رعایت قوانین و مقررات در کمال صحت و سلامت به این سفر معنوی اعزام شدند و در کشور مقصد نیز تاکنون هیچگونه مشکلی برای هم میهنان عزیزمان در این خصوص حادث نشده است.

در همین زمینه بخوانید:‌ آمادگی کامل برای بازگشت حجاج به کشور

بر اساس اعلام سایت پلیس،   معصوم بیگی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا تا بازگشت آخرین زائر خانه خدا به میهن اسلامی در آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی به اجرای ماموریت و خدمتگزاری به زائران ادامه خواهد داد.

روز گذشته رییس پلیس پیشگیری فراجا در گفت‌وگو با ایسنا از آمادگی کامل برای بازگشت حجاج به کشور خبر داده و در عین حال از خانواده‌های حجاج خواسته بود که برای استقبال گروهی به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و ترافیک در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha