• شنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401042517036
  • خبرنگار : 50180

در آستانه عید غدیر

25 هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان کرمانشاهی می‌رسد

25 هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان کرمانشاهی می‌رسد

ایسنا/کرمانشاه آیین نمادین توزیع 25 هزار بسته معیشتی در قالب نهضت "کمک مومنانه" به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در کرمانشاه برگزار شد.

سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز (25 تیر) در حاشیه برگزاری این مراسم که با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله 25 هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان استان خواهد رسید که سهم نیازمندان شهرستان کرمانشاه از این بسته‌های معیشتی شش هزار بسته خواهد بود.

بهشتی‌راد ارزش ریالی هر بسته را پنج میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی حاوی اقلامی مثل برنج، روغن و... است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بانک اطلاعاتی خوبی از نیازمندان استان از طریق پایگاه های مقاومت بسیج تهیه شده، گفت: تلاش می‌کنیم تا این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

 بهشتی راد در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز عید غدیر در شهر کرمانشاه، گفت: همایش پیاده روی از ساعت هشت صبح روز عید غدیر(27 تیر) از ابتدای بلوار طاق بستان در محدوده پارک فدک شروع و تا میدان معلم ادامه خواهد داشت و در انتهای مسیر پیاده روی نیز سفره اطعام علوی پهن خواهد شد و 24 هزار پرس غذا بین حاضران توزیع خواهد شد.

وی افزود: برای برگزاری همایش پیاده روی روز عید غدیر 40 غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در طول مسیر پیاده روی در نظر گرفته شده است.

قربانی کردن و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان، برگزاری جشنهای عید غدیر به مدت هشت شب در پارکهای سطح شهر کرمانشاه، برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در میدان غدیر شهر کرمانشاه در عصر روز عید غدیر همراه با نورافشانی شهر و... از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت عید غدیر در استان است که بهشتی راد از آنها یاد کرد.


انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha