• شنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401042517156
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولین اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدصالح جوکار نماینده یزد به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان در کلیه سطوح و بر اساس پرداخت حق بیمه سالیانه.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بررسی و یافتن راهکارهای مناسب تر جهت اجرای طرح هوشمندسازی نان.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزیر نیرو: لزوم توجه، رسیدگی و برنامه ریزی جهت رفع مساله دفع نامناسب فاضلاب روستایی و شهری در کشور.

حسین گودرزی نماینده درود به وزیر علوم: ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد کنکور.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: لزوم تسریع در تعیین تکلیف و پرداخت مطالبات چندساله بازنشستگان شرکت مخابرات، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم گسترش مبارزه با آفت های زراعی و گیاهی، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت جلوگیری از کوچ زود هنگام دام ها به مراتع ییلاقی با تامین خوراک دام، به وزیر جهاد کشاورزی و نیرو مبنی بر ضرورت اصلاح قانون تعادل بخشی چاه های کشاورزی، به وزرای امور اقتصادی و راه مبنی بر لزوم تسریع در اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی جهت کمک به مستاجران، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت افزایش نظارت بر دریافت شهریه توسط مدارس غیر دولتی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر دادگستری مبنی بر لزوم تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده مردم شاهین شهر در پروژه های نسیم ۱ و ۵ در مجتمع ویژه جرایم اقتصادی اصفهان، به رئیس جمهور و وزیر نفت مبنی بر لزوم تسریع سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت در اجرای حکم بند (ی) تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۰ در خصوص ارائه حواله سوخت صرفه جویی نیروگاه تجدیدپذیر به تولیدکنندگان بابت مطالبات آنها، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم پایبندی مسئولین شرکت کننده در مجامع بین المللی به اصل ۷۷ قانون اساسی، به وزیر دفاع مبنی بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت مسکن کارکنان ارتشی که در طرح مسکن ملی نیروهای مسلح ثبت نام کردند، به وزیر راه مبنی بر لزوم تسریع در اجرای بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و کارکنان شرکتی سازمان راهداری.

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان به وزیر نیرو: لزوم پیگیری اصلاح شبکه فاضلاب دشت آزادگان و هویزه، به وزیر ورزش مبنی بر لزوم اهتمام جدی در تکمیل طرح های نیمه تمام و اقدام به مناقطه گذاشته طرح های ورزشی تامین شده از اعتبارات نفت در شهرستان های حوزه انتخابیه. 

علیرضا نظری نماینده خمین به وزیر نیرو: لزوم اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر.

سیدجلیل میرمحمدی نماینده تفت به رئیس جمهور: لزوم اتخاذ مواضع قاطع دولت در موضوعات فرهنگی و مسائلی مانند هنجارشکنی اخیر در شیراز.
علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم ارائه طرح جامع ساماندهی و نظام هماهنگ حقوق به مجلس.

بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزیر راه: لزوم اهتمام مدیران راه و شهرسازی استان کردستان در اجرای طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم رسیدگی به قطعی مکرر خطوط تلفن همراه و اینترنت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ در شهرستان بانه.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر اطلاعات: ضرورت ساخت ساختمان اداره اطلاعات شهر پرند با توجه به تخصیص زمین، به وزیر راه مبنی بر ضرورت بهسازی و تکمیل جاده شهرآباد- انجمن آباد بخش مرکزی رباط کریم، به وزیر علوم مبنی بر ضرورت تعیین معاونت امور ایثارگران برای وزارتخانه. 

محمدرضا صباغیان نماینده بافق به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل اصل ۱۴۱ قانون اساسی مبنی بر ممنوعیت تصدی بیشتر از یک شغل.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش: لزوم افزایش نظارت بر تعیین شهریه مدارس غیر دولتی با توجه به فرا رسیدن زمان ثبت نام مدارس، به وزیر راه مبنی بر لزوم ارائه گزارشی رسمی از اقدامات انجام شده در راستای عمل به وعده ایجاد یک میلیون مسکن در سال.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر امور اقتصادی: ضرورت رسیدگی به شکستن رکورد افزایش تورم ماهانه در خردادماه علیرغم وعده کاهش تورم در سال جاری.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر راه: ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت راه های روستایی در دو شهرستان سردشت و پیرانشهر، به وزیر نفت مبنی بر ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای روستاهای حوزه انتخابیه، به وزیر اه مبنی بر ضرورت رسیدگی فوری به بازار نابسامان مسکن و اجاره بها و لزوم کنترل قیمت ها. 

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت توجه و تسریع در تحقق مطالبه کشاورزان حوزه انتخابیه جهت تحویل ادوات کشاورزی به ویژه کمباین.

امیرقلی جعفری نماینده بروجن به وزیر راه: لزوم رسیدگی به سوء مدیریت در اداره مسکن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت انتصاب نیروها توانمند و انقلابی در پست های مدیریتی استان ها.

حسین امامی راد نماینده چناران به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اقدام فوری و تسریع در اجرایی شدن قانون رتبه بندی معلمان.

روح الله نجابت نماینده شیراز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم اهتمام در اجرای مصوبه سفر رئیس جمهور به استان فارس پیرامون تسریع در تکمیل و بهره برداری از طرح تالار مرکزی شیراز.

حسین گودرزی نماینده دورود به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: لزوم بازنگری در نام گذاری ستاد نان و مدیریت امور مربوط به جامعه با رعایت حساسیت های اجتماعی و فرهنگی مردم. 

احمدحسین فلاحی نماینده همدان به وزیر راه: لزوم تسریع در انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی همدان. 

صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت پول گندم و کلزای خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر بهداشت: ضرورت خدمات رسانی صحیح بهداشتی و درمانی به ساکنین جزایر از جمله انتقال بیماران اورژانسی از جزایر به وسیله آمبولانس های دریایی و هوایی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۵ ۱۴:۴۲

مجلس بورس را درست کند مردم از دست بورس بسیار بسیار شدیدا بسیار به تنگ آمده اند مردم نان شب شان را دربورس گذاشته اند الان برای زندگی چه کنند؟مردم را اندکی درک کنید مردم پول شان را می خواهند لطفا پول مردم را بهشون بدهید