• شنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401042517448
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست تامین اجتماعی اردستان: 

۷۴ درصد مردم اردستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۷۴ درصد مردم اردستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

ایسنا/اصفهان سرپرست شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: با در نظرگرفتن آخرین سرشماری نفوس و مسکن که انجام شده، شعبه تامین اجتماعی شهرستان افتخار خدمت به ۷۴ درصد از جمعیت اردستان را دارد.

علیرضا تاجرزاده، شامگاه (شنبه ۲۵ تیرماه) در نشست خبری روز تامین اجتماعی اظهار کرد: کارآفرینان و کارفرمایان در وضعیت کنونی کشور، فرماندهان بزرگ جنگ اقتصادی هستند و بنده به نمایندگی از مدیران و همکارانم در سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان دلسوز و بزرگوار صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان اصلی و تبعی شهرستان اردستان حدود ۲۶۸۷۰ نفر هستند و ۴۳۶۰ نفر مستمری بگیران این شهرستان هستند، افزود: با در نظرگرفتن آخرین سرشماری نفوس و مسکنی که انجام شده و جمعیت اردستان را بیش از ۴۲ هزار نفر اعلام کرده است، شعبه تامین اجتماعی شهرستان افتخار خدمت به ۷۴ درصد از جمعیت اردستان را دارد.

به گزارش ایسنا، سرپرست شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردستان تصریح کرد: طی سال گذشته تاکنون تعداد ۱۴۰ کارت عضویت جدید برای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شده است و به ۷۰ نفر از اعضا وام قرض الحسنه پرداخت شده است. از مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تقاضامندیم عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شوند و از خدمات متنوع این مجموعه شامل بیمه عمر، بیمه تکمیلی وام قرض الحسنه و سفرهای زیارتی و سیاحی و... استفاده ببرند.

تاجرزاده با اشاره به مقایسه آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال‌های گذشته تاکنون، گفت: مقایسه آمار فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد بیمه شدگان اجباری که شاغل در موسسات، شرکت‌ها و کارخانه‌ها هستند حدود ۶ درصد افزایش داشته که نشان از افزایش فرصت‌های شغلی در شهرستان اردستان است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای تعمیم پوشش بیمه‌ای و افزایش سرعت، دقت و کیفیت در ارائه خدمات و هم‌چنین به دلیل شیوع بیماری کرونا که چند سالی است در کشور با آن درگیر هستیم، خدمات غیرحضوری خود را افزایش حداکثری داده است، خاطرنشان‌ کرد: در این میان حذف دفترچه‌های بیمه درمانی و ارائه خدمات با کدملی و پرونده الکترونیک سلامت که در ایام کرونا نقش به سزایی در کاهش ترددها و کاهش شیوع ویروس کرونا و افزایش دقت در نسخه نویسی و نسخه خوانی توسط داروخانه‌ها شده و اپلیکیشن موبایلی تامین من و... از جمله آن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha